AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Det skrives fra tid til annen om at gutter/menn ikke bryr seg om mindre pene jenter/damer når de er ute på byen og kun går etter de mest pene. Hva legger mani mindre pen? Hvordan ser en mindre pen jente/dame ut? Anonymkode: 15bcf...f32
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skrives fra tid til annen om at gutter/menn ikke bryr seg om mindre pene jenter/damer når de er ute på byen og kun går etter de mest pene. Hva legger mani mindre pen? Hvordan ser en mindre pen jente/dame ut? Anonymkode: 15bcf...f32 Subjektivt fra person til person Anonymkode: 6d1c3...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Er nok individuelt, men likevel har samfunnet bestemt hva som er pent og mindre pent. Føler de som skriver at "alle har forskjellig smak" på en måte ikke vil innse det. Selvfølgelig er det sant dette med smak, men det er alltid noen som vil tiltrekke seg mer oppmerksomhet enn andre når det kommer til utseende. å beskrive en mindre pen person er virkelig vanskelig. "Lubben, med stygt hår, kviser, øynene langt fra hverandre, tette øyne, liten munn" øøh. Man MÅ ikke være mindre pen med disse trekkene, men man kan jo også. Det kommer ann på hvordan ting passer sammen på en. Anonymkode: 0a2d8...bd8 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 En mindre pen dame er hun ingen legger merke til. Stemningen blir den samme uavhengig om hun drar eller ikke, og oftest er hun den eneste som vet at hun drar når hun faktisk gjør det. Ts og flere her mener nok at pene jenter ikke gjør noe og de får all oppmerksomheten uten strev. Dere glemmer at disse pene jentene ikke bare er pene, men jobber med å uttrykke seg selv riktig og vise et positivt kroppsspråk. De er hyggelige å prate med, og man merker det om de blir borte fra samtalen. Når mindre pene jenter gjør det de tror er riktig, så fokuserer de 100% på å ha på sminke og fine klær. De glemmer helt den utstrålingen pene jenter viser, og den kommer innenfra. Anonymkode: 0ffe5...bfd 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 https://www.google.no/search?rlz=1CDGOYI_enNO684NO684&hl=nb&ei=KbghWZjCLcK3sQGaq5agCw&q=1-10+scale+looks+women&oq=1-10+scale+looks+women&gs_l=mobile-gws-serp.3...44813.48232.0.48682.7.7.0.0.0.0.189.759.2j4.6.0....0...1.1.64.mobile-gws-serp..1.5.674...0i19k1j0i22i30i19k1j33i22i29i30k1j30i10k1.B6oL7Wn1FKU#imgrc=eKCNHtv0PnEROM: Fra 4 og ned Anonymkode: 13c4d...400 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.no/search?rlz=1CDGOYI_enNO684NO684&hl=nb&ei=KbghWZjCLcK3sQGaq5agCw&q=1-10+scale+looks+women&oq=1-10+scale+looks+women&gs_l=mobile-gws-serp.3...44813.48232.0.48682.7.7.0.0.0.0.189.759.2j4.6.0....0...1.1.64.mobile-gws-serp..1.5.674...0i19k1j0i22i30i19k1j33i22i29i30k1j30i10k1.B6oL7Wn1FKU#imgrc=eKCNHtv0PnEROM: Fra 4 og ned Anonymkode: 13c4d...400 Huffameg så ille å sette opp bilder av jenter og rangere dem på denne måten Har disse jentene godkjent at bildene av dem skal brukes på denne måten?! Dette er jo mobbing og uthenging. Anonymkode: f6a46...cb0 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mindre pen dame er hun ingen legger merke til. Stemningen blir den samme uavhengig om hun drar eller ikke, og oftest er hun den eneste som vet at hun drar når hun faktisk gjør det. Ts og flere her mener nok at pene jenter ikke gjør noe og de får all oppmerksomheten uten strev. Dere glemmer at disse pene jentene ikke bare er pene, men jobber med å uttrykke seg selv riktig og vise et positivt kroppsspråk. De er hyggelige å prate med, og man merker det om de blir borte fra samtalen. Når mindre pene jenter gjør det de tror er riktig, så fokuserer de 100% på å ha på sminke og fine klær. De glemmer helt den utstrålingen pene jenter viser, og den kommer innenfra. Anonymkode: 0ffe5...bfd Jeg er pen, men veldig sjenert og stille. Jeg er den som bruker litt lengre tid på å slippe folk inn på meg! Det er bare sånn jeg er. Jeg er ikke den som danner desterkeste båndene til hver og enkelt. Jeg sliter også med å finne folk intressante. Jeg har ikke sagt ja til en eneste speider :/ i en alder av 25 har menn også slått seg mer til ro, jeg er ikke så mye på fest og folk virker generelt roligere. Jeg tar ikke dette som at jeg er mindre pen, men når ingen blir intressante for meg, skal de da fortsette å prøve å kapre meg? Eller kanskje alle er under min standard . Jeg er betatt av en nå også, men når jeg har vært forelska har det alltid vært noe i veien, eller jeg har ikke prøvd å kapre vedkommende.. Anonymkode: 0a2d8...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Subjektivt fra person til person Anonymkode: 6d1c3...bf2 TS her. Ja det er det jo ingen tvil om. Men når folk skriver om disse mindre pene jentene/damene får man inntrykk at menn kun går etter en type jenter/damer. 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok individuelt, men likevel har samfunnet bestemt hva som er pent og mindre pent. Føler de som skriver at "alle har forskjellig smak" på en måte ikke vil innse det. Selvfølgelig er det sant dette med smak, men det er alltid noen som vil tiltrekke seg mer oppmerksomhet enn andre når det kommer til utseende. å beskrive en mindre pen person er virkelig vanskelig. "Lubben, med stygt hår, kviser, øynene langt fra hverandre, tette øyne, liten munn" øøh. Man MÅ ikke være mindre pen med disse trekkene, men man kan jo også. Det kommer ann på hvordan ting passer sammen på en. Anonymkode: 0a2d8...bd8 Men trenger man bestandig å følge saueflokken da? Det er ikke alle menn eller damer som gjør det. Alle har forskjellig smak. Dette handler mye om at mange har en saueflokkmentalitet. For min del trenger jeg ikke å se lengre enn til min egen vennekrets. Det er ikke alle damene som er kjærester med vennene mine som jeg synes er pen, men de er hyggelig og det viktigste er jo at de er lykkelige sammen. I de aller fleste tilfeller er vekt og kviser noe som ligger i kosthold og mosjon. En regulativ faktor. Så skulle man ønske å gjøre noe med det finnes det håp. Som mann er jeg ikke så opptatt av vekta i seg selv, men heller livsstilen. Jeg søker alltids etter noen som har samme fritidsaktiviteter som meg. Derfor er sjelden vekt et problem. F.eks foretrekker jeg jenter/damer som er aktive og liker å gå på toppturer og gjøre utendørs aktiviteter. Jenter/damer som kun liker å sitte framfor tv'en heler dagen appellerer ikke til meg. Det er jo ofte slik at det synes på folk hva slags fritidsaktiviteter de holder på med. Ikke bestandig det er like lett å se, men det er jo også derfor man må finne ut av det på andre måter. Vet ikke helt hva du sikter til med stygt hår. Er det veldig kort hår eller unaturlige farger på håret? Personlig liker jeg ikke unaturlige hårfarger uansett om man har mørkt hår og bleker det eller farver det til blått/grønt. Men det finnes sikkert noen som liker det. Trenger man å tenke så mye på disse jentene/damene som tiltrekker seg mer oppmerksomhet pga. utseendet? Jeg vet at det finnes mange menn med et utseendet som jenter/damer foretrekker over mitt, men hvis jeg skulle tenke sånn hele tiden hadde jeg hatt så dårlig selvtillit at jeg aldri hadde gått ut døra. Selvtillit er noe man kan jobbe med. 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mindre pen dame er hun ingen legger merke til. Stemningen blir den samme uavhengig om hun drar eller ikke, og oftest er hun den eneste som vet at hun drar når hun faktisk gjør det. Ts og flere her mener nok at pene jenter ikke gjør noe og de får all oppmerksomheten uten strev. Dere glemmer at disse pene jentene ikke bare er pene, men jobber med å uttrykke seg selv riktig og vise et positivt kroppsspråk. De er hyggelige å prate med, og man merker det om de blir borte fra samtalen. Når mindre pene jenter gjør det de tror er riktig, så fokuserer de 100% på å ha på sminke og fine klær. De glemmer helt den utstrålingen pene jenter viser, og den kommer innenfra. Anonymkode: 0ffe5...bfd Damer kan jo også gjøre litt mer ut av seg for å bli lagt merke til. Jeg ville sikkert aldri lagt til en dame om hun var kledd i svar og satt i det mørkeste hjørnet på et utested. Oftest ser man jo jentegjenger, så på de utestedene jeg er på legger folk merke til hvem som går. Men er tydeligvis på feil utesteder. Jeg har aldri sett noen damer på de utestedene jeg ferdes på som ikke har fått oppmerksomhet. Det finnes også pene jenter som rett og slett har en personlighet som skremmer fanden på flatmark. Man kan si hva man vil om utseendet, men for mitt vedkommende betyr personligheten mye. En del blir jo frekke etter de har drukket. 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.no/search?rlz=1CDGOYI_enNO684NO684&hl=nb&ei=KbghWZjCLcK3sQGaq5agCw&q=1-10+scale+looks+women&oq=1-10+scale+looks+women&gs_l=mobile-gws-serp.3...44813.48232.0.48682.7.7.0.0.0.0.189.759.2j4.6.0....0...1.1.64.mobile-gws-serp..1.5.674...0i19k1j0i22i30i19k1j33i22i29i30k1j30i10k1.B6oL7Wn1FKU#imgrc=eKCNHtv0PnEROM: Fra 4 og ned Anonymkode: 13c4d...400 Beklager, men jeg rangerer ikke damer etter en skala fra 1 til 10 som om det skulle vært en film på IMDB. Kjenner heller ingen andre voksen menn som gjør det. Skulle jeg gjort det måtte jeg rangert damene enten som 0 eller 10, fordi enten liker jeg dem eller så liker jeg ikke dem. Det er ikke alle vennene mine som har vært like begeistret for mine valg av damer og deres utseendet, men gjett hva? Jeg bryr meg ikke. De har selvfølgelig endret mening når de har blitt kjent med dem. For alt jeg vet kan jeg ha valgt en av dem som folk omtaler som "mindre pen jente/dame". Anonymkode: 15bcf...f32 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 KG menn fra 4 og ned. Anonymkode: 23500...27e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #10 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG menn fra 4 og ned. Anonymkode: 23500...27e Jeg er en syver Anonymkode: 13c4d...400
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #11 Skrevet 21. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er en syver Anonymkode: 13c4d...400 Umulig. Du er på kg. Anonymkode: 23500...27e 2
Gjest Peanut Skrevet 21. mai 2017 #12 Skrevet 21. mai 2017 Jeg regner med at den man er sammen er en såkalt 10'er (hvis man må bruke den tåpelige skalaen). Min er den beste i verden for meg ^^, Når det gjelder jenter/kvinner har jeg aldri sett noen "mindre pene" av utseende. Jeg ser på oppførselen, og mange der kan være direkte stygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå