Skay Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Jeg vil begynne å date noen. Jeg er 22 år og har ingen erfaring med dating. Fordi jeg aldri har vært interessert før og jeg er lite ute blant folk. Liker ikke å være ute på utesteder. Så mye bråk og fulle folk. Jeg er litt redd for å bruke sånne datingsider som den appen (husker ikke hva den heter). Så mange som ikke er interessert i livslangt forhold men bare sex. Det har jeg lest fra dere. Vil bare høre solskinnshistorier fra dere som har holdt sammen i et langt forhold. Jeg er 160 høy. BMI er på normal skala. Har hår til litt nedenfor skuldrene. Gyldenblondt hår. Blågrå øyne. Noen som liker sånn kombinasjon? Hva når man er på date da. Sier man alt om seg selv? Absolutt alt. Kan man holde ting hemmelig som f. eks at man er psyk. Vil også veldig gjerne ha unge etter hvert. Trenger tips til hvor man kan begynne å lete.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 3 minutter siden, Skay skrev: Jeg vil begynne å date noen. Jeg er 22 år og har ingen erfaring med dating. Fordi jeg aldri har vært interessert før og jeg er lite ute blant folk. Liker ikke å være ute på utesteder. Så mye bråk og fulle folk. Jeg er litt redd for å bruke sånne datingsider som den appen (husker ikke hva den heter). Så mange som ikke er interessert i livslangt forhold men bare sex. Det har jeg lest fra dere. Vil bare høre solskinnshistorier fra dere som har holdt sammen i et langt forhold. Jeg er 160 høy. BMI er på normal skala. Har hår til litt nedenfor skuldrene. Gyldenblondt hår. Blågrå øyne. Noen som liker sånn kombinasjon? Hva når man er på date da. Sier man alt om seg selv? Absolutt alt. Kan man holde ting hemmelig som f. eks at man er psyk. Vil også veldig gjerne ha unge etter hvert. Trenger tips til hvor man kan begynne å lete. ekke det tinder som er greia nå da? Så finner man en match ut fra kriterier... og de som er i nærområdet. Jeg traff min på Blink - et nettsamfunn som ikke var noe sjekkesamfunn egentlig da... og han hadde prøvd å sendt meg meldinger før uten at jeg hadde giddet å svare noe særlig enn overflatisk, men så maste han om å treffes, vi møttes - og traff blink. 12 år senere - fortsatt sammen, gift og har to barn, to stasjonsvogner, enebolig og greier hehe Ordner seg for flinke jenter. Og jeg er også 160, gyllenblondt hår som deg og blågrå øyne. Og litt lubben... Men det ikke først og fremst utseende som avgjør om en passer sammen da. Anonymkode: 8569e...873
AnonymSjiraff Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 (endret) 10 minutter siden, Skay skrev: Hva når man er på date da. Sier man alt om seg selv? Absolutt alt. Kan man holde ting hemmelig som f. eks at man er psyk. Nå vet ikke jeg hva du sliter med, men nei du trenger ikke si diagnosen din før du føler for det. Lurt å la han bli kjent med deg først så han ser deg for hvem du er og ikke kun diagnosen. Endret 21. mai 2017 av AnonymSjiraff
Skay Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ekke det tinder som er greia nå da? Så finner man en match ut fra kriterier... og de som er i nærområdet. Jeg traff min på Blink - et nettsamfunn som ikke var noe sjekkesamfunn egentlig da... og han hadde prøvd å sendt meg meldinger før uten at jeg hadde giddet å svare noe særlig enn overflatisk, men så maste han om å treffes, vi møttes - og traff blink. 12 år senere - fortsatt sammen, gift og har to barn, to stasjonsvogner, enebolig og greier hehe Ordner seg for flinke jenter. Og jeg er også 160, gyllenblondt hår som deg og blågrå øyne. Og litt lubben... Men det ikke først og fremst utseende som avgjør om en passer sammen da. Anonymkode: 8569e...873 Ja akkurat sånn vil jeg ha det også. Det høres bra ut. Du er vellykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå