Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster det, sånn ca?

Er det verdt det, hvis man har 1-2 timer i uka?

Anonymkode: c953d...926

Videoannonse
Annonse
Gjest woman in black
Skrevet

Hvor mye det koster kommer veldig an på hvor du kjøper timer. Om det er gjennom et treningssenter eller om det er direkte av en som driver som Pt alene. 

Jeg tar Pt timer og er veldig fornøyd med det. Har ca en gang i uka, trener styrke og får da hjelp til å øke og blir rettet på med teknikken. Har treningsprogram sånn at jeg kan trene på egen hånd flere dager i uka. For min del har det absolutt vært verdt det da jeg aldri har drevet med styrketrening før, og er livredd for å overbelaste eller skade meg på trening. 

AnonymBruker
Skrevet

På SatsElixia koster det +- 600,- per time. Om det er verdt det kommer an på ditt utgangspunkt og din økonomi. Jeg hadde godt utbytte av det, men måtte ha noen timer. En eller to er liksom ikke nok.

Anonymkode: 0f1b9...068

Skrevet

Pris varierer fra senter til senter. Jeg hadde en periode PT time en gang i uka og hadde god effekt av det. 

Skrevet

Jeg betaler ca 1700 pr mnd for min PT. Vi trener 1 gang pr uke (hver 14. Dag nå). Han er verdt sin pris I gull!

Jeg er nå 132 kilo og veier 12 kilo mindre enn hva jeg gjorde da jeg signerte kontrakten. Uten PT hadde jeg aldri kommet hit jeg er nå, verken med tanke på kilo og hva jeg har oppnådd styrkemessig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...