AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Jeg har aldri hatt mange venner men et knippe samme venninder gjennom alle år og vi er alle nå i voksen alder. For en stund siden ble jeg voldtatt på et nachspil, og jeg er ikke personen som pleier å bli med fremmede, men dette var en gjeng jeg hadde sett mange ganger på utestedet vi vanket så jeg ble med i den tro om at vi skulle ha det hyggelig og feste videre alle sammen. Jeg tok feil og ble sperret inne på et rom, mens resten var i en annen etasje, dopet ned og voldtatt. Når jeg fortalte dette til bestevennene mine ble jeg møtt med dumme blikk og spørsmål om det var sant, "det høres ikke riktig ut, du pleier jo aldri å bli med noen hjem", og det såret meg forferdelig at de ikke støttet meg, men tvilte på meg!!!! når jeg hadde det traumatisk. Jeg begynte i behandling hos psykolog og måtte starte på angstdempende og antidepressiva og sykemeldes fra jobb. Prøvde på nytt å strekke ut en hånd for støtte av disse vennindene mine og fikk overlegne svar, som at de så ned på meg, om at det hvertfall ikke hjalp å sitte hjemme å grine!!! Jeg hadde så sykt angst at jeg så mannens ansikt ialle menn jeg så på gaten.... Etter dette forandret vennskapsforholdet til mine venninder seg, de sluttet å kontakte meg, fant på unnskyldniger for å ikke møte meg når jeg spurte om de ville finne på helt vanlige ting, og de gangene vi har møttes så snakker vi nesten ikke sammen, de sitter med mobilen sin og overser meg , og det er bare stille ...... Det er så fryktelig vondt og jeg føler meg så sveket , føler meg som en tyggegummi under skoen som ingen vil ha noe med å gjøre, og som ingen har respekt for, hverken de som tillot voldtekten å skje, han som voldtok, eller engang mine venninder gjennom 15-20 år....... Jeg sliter kjempe masse pga helheten i alt dette. Jeg har ingen rundt meg, men vet at det "bare" er å skaffe ny venninder (disse var åpenbart ikke ekte!!!!) , men jeg sliter med å stole på noen. Når venninder gjennom 15-20 år kunne snu ryggen til meg så fort, og se på meg som så lavt, og plutselig ikke ha interesse av å være venninde lenger, hvordan kan jeg stole på nye venninder? Hvordan kan jeg være trygg på å dele ting med de, når jeg ikke vet om de også plutselig vil snu ryggen til meg og se ned på meg? Jeg er egentlig en sosial person men sliter med relasjon til mennesker etter dette. Jeg har det smertefullt alene, men vil ikke gjennom samme utnyttelsen som på den festen, eller samme sviket og backstabbingen som fra vennene mine..... Er det noen som kan hjelpe meg med litt tanker og råd? Anonymkode: 767a3...c0d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Fyyy flate for noen lusne og feige "venninner"! Stor trøsteklem til deg! Anonymkode: 64ce8...55e 20
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Har ingen gode råd dessverre. Vil bare sende deg en god klem 💜 Anonymkode: a279f...238 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Disse er ikke venninner. Snu ryggen og se deg ikke tilbake! Finn heller nye venner gjennom interesser eller klubber /foreninger. Anonymkode: 7bfa6...613 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Gikk du på legevakten etterpå? Fikk sikret bevis og anmeldt saken? da har du jo i så fall bevis på at det du sier er sant, og da vil de jo vite at det er sannheten når saken kommer opp. Jeg tenker at i utgangspunktet skal alle bli trodd når de sier de har blitt dopet ned og voldtatt, men dessverre har jeg også vært borti saker der "voldtekten" var anger på frivillig sex, og der de ikke var dopet ned men dritings. Kan venninnene dine ha kjennskap til lignende saker? Uansett dårlig gjort å bare skyve deg unna uten å høre på hva du forteller. Kanskje de ikke vet helt hva de skal si eller gjøre, har du forsøkt å snakke med den om det? Anonymkode: fb9ac...0d4 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Holder en av disse tøytene på med denne fyren kanskje? Var en gang ei i byen her som ble voldtatt og utfryst fordi ei ann jente hadde noe på gang med fyren som voldtok henne. Ekle mennesker. Virkelig - 99 % av mennesker er ikke slik. Håper du får deg nye venner Anonymkode: 103fd...84e 13
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 Jeg håper virkelig at du anmelder om du ikke har gjort det allerede. Virkelig ufyselig oppførsel av de såkalte venninnene. Og han, burde blitt sperra inn på livstid! Anonymkode: ce1a6...048 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 Ikke anmeld, snakk med fagpersoner slik at du får hjelp. Anonymkode: eeb57...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke anmeld, snakk med fagpersoner slik at du får hjelp. Anonymkode: eeb57...1c7 Hvorfor skal hun ikke anmelde? Anonymkode: 01e5a...df3 8
Bringebærjenta Skrevet 21. mai 2017 #10 Skrevet 21. mai 2017 Kjære deg! Jeg vet hvor vondt det er. Har opplevd det samme selv etter en voldtekt bortsett fra at de ikke sa noe om at de ikke trodde meg. De bare kuttet meg ut og ville ikke høre meg snakke noe om det eller om følgene voldtekten fikk for meg. Mine aller beste venninner siden jeg ble født. De klarte ikke å være venner med meg mer. Men jeg har nye, bedre venner nå. Jeg var også usikker etterpå, men oppdaget raskt at jeg kunne åpne meg for de nye vennene mine. De er åpne om sine ting og det blir så mye bedre vennskap når det er slik. Hvis du vil kan du sende meg en pm. 😊 Bare vit at du vil få deg nye og bedre venner. Prøv, selv om det er vanskelig. 5
wintergirl Skrevet 21. mai 2017 #11 Skrevet 21. mai 2017 (endret) Kjære, ts. Vil sende deg en stor trøsteklem Dette var vond lesning. Det du kan gjøre er å, enten prøve å skaffe deg venninner på forum hvor de søker venner, eller få deg en hobby, noe du liker såklart. Få noe annet å tenke på. Kanskje du møter noen flotte damer der som du kan bli kjent med. Ikke gi opp alle mennesker, ts. Det vil bli bedre og du vil møte flotte mennesker på din vei, kanskje også en veldig snill mann som du får tillit til. Det kan være mye vennskap i en kjæreste også. Endret 21. mai 2017 av wintergirl 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #12 Skrevet 21. mai 2017 Huff, å høre slikt gjør meg glad for at jeg ikke fortalte det til noen. Virkelig INGEN! Klem til deg, og ønske om "bad carma" til de såkalte vennene dine. Anonymkode: 69258...8c2 2
Hjertestein Skrevet 21. mai 2017 #13 Skrevet 21. mai 2017 Bor du i Hordaland, for da må du bare sende meg en pm. Jeg er gjerne vennen din❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #14 Skrevet 21. mai 2017 Historien høres rar ut. Anonymkode: 17251...387 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #15 Skrevet 22. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Historien høres rar ut. Anonymkode: 17251...387 Greia er vel at de tror hun lyver. De synes det er dårlig gjort å kalle en fyr voldtektsmann når det ikke er sant - for det er det de tror. Det forklarer oppførselen deres. Anonymkode: 4c5f0...e1e 1
lokmeister2016 Skrevet 22. mai 2017 #16 Skrevet 22. mai 2017 Så jævlig skjedd meg pg .. ble dopa ned på et event og voltatt ... du kan sende meg pm om du vil.. de er helt jævlig verste er man sitter me traumer og angst . Tørr nesten ikke gå ut lener 2
palamina Skrevet 22. mai 2017 #17 Skrevet 22. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, å høre slikt gjør meg glad for at jeg ikke fortalte det til noen. Virkelig INGEN! Klem til deg, og ønske om "bad carma" til de såkalte vennene dine. Anonymkode: 69258...8c2 Hvor skal jeg begynne... Jeg syns det er helt forjævlig at ts skal rådes til å holde kjeft, og at dere her inne som har opplevd det samme ikke tør å fortelle. Jeg får så vondt av dere, for jeg vet at det som skjedde kommer alltid til å forfølge dere. Det vil ødelegge dere sakte men sikkert hvis dere ikke er åpne og slipper andre inn. Snakk med noen dere stoler på! Og anmeld de jævlene! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #18 Skrevet 22. mai 2017 Jeg sier det fordi jeg ønsker det beste for ts og andre. Anmelde nytter ikke og det er en stor psykisk belastning. Snakk heller fagpersoner som tror deg og vil hjelpe deg. Anonymkode: eeb57...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #19 Skrevet 22. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier det fordi jeg ønsker det beste for ts og andre. Anmelde nytter ikke og det er en stor psykisk belastning. Snakk heller fagpersoner som tror deg og vil hjelpe deg. Anonymkode: eeb57...1c7 Ja, det er dessverre slik at det er en skam når man ser på voldtekts-sakene som har vært her i landet.Bare se på Hemsedal-saken. Det er en skam å ikke bli trodd. Som TS skriver, disse venninene var ikke ekte venner. TS håper du får hjelp,og sender deg en stor klem. Du er verdifull, og det som skjedde med deg fortjener ingen. Anonymkode: e39e6...a97 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #20 Skrevet 22. mai 2017 Har denne blitt skjult på siste innlegg? Anonymkode: eeb57...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå