AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Hei! Jeg ønsker meg et sort, tynt aktivitetsbånd av mannen. De jeg finner på nett er ganske store. Har dere noen anbefalinger? Jeg har ikke trent på mange år og skal bruke det for å motivere meg selv. På forhånd takk for hjelpa😊 Anonymkode: 78f27...9d5
Wenda Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Google Leaf activity tracker. Kanskje det er noe. Den Leaf saken er jo litt stor, men selve armbåndet er ganske elegant. Og jeg tror man kan ta det av håndleddet og ha det f.eks rundt halsen eller feste det på t-skjorten
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Jeg har prøvd mange forskjellige armbånd fordi jeg ville ha et som var tynnest mulig (altså at det ikke skulle stikke sånn opp fra armen), og jeg endte opp med Fitbit charge HR. Nå har det jo kommet Fitbit charge 2, vet ikke om den har samme size eller om den er større. Anonymkode: 512d0...389
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Sjekk fitbit alta eller fitbit alta HR. Polar a360 og garmin vivosmart er også ganske tynne Anonymkode: 89ed2...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå