Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Hei! Kjøpte i dag Dior Skinflash på parfymeri. Til en liten formue. Kommer hjem, gleder meg til å prøve den ut før den store nyttårsfesten. Men hvordan i hule heite virker den!!? jeg tar av lokket, og en liten kost kommer til syne - men det kommer ikke noe krem ut, selv om jeg skrur på den andre enden så det sier "klik klikk klikk". Noen som kan hjelpe meg? Litt vel flaut å måtte ta den med tilbake og si "eh...hvordan får jeg noe ut av denne her?"
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Er det trykknapp eller skru? Uansett må du nok trykke/skru en god del ganger før noe som helst kommer ut.
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 Nå fikk jeg noe ut ja! Jeg skrudde og skrudde i ren frustrasjon, og plutselig kom det MASSE ut! Jippi! Gleder meg til å bli fin til nyttår - damen i parfymeriet var utrolig behjelpelig og anbefalte Dior fremfor Yves StLaurent til og med (som jeg har lest at så mange sverger til her inne) God kveld folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå