Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke hvorfor det skulle være feil til hverdags. 

Anonymkode: c69d2...85f

AnonymBruker
Skrevet

Har man lyst har man lov :laugh:

Anonymkode: 8a645...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Klassisk pent :) 

(Bare vær obs på at det finnes noen fjottehuer (kvinner) som kan tro du er ute etter mannen deres. Pen lys blond dame med rød munn= fare.) 

Anonymkode: 74913...53d

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes du skal gå med det hvis du selv liker det - det er din munn. Jeg er ikke så begeistret for rød leppestift selv, men legger meg ikke akkurat borti hva andre smører på leppene. Og nei, det er ikke fordi jeg forbinder rødt med fare. :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt men kommer an på fargen. Ikke for mørk slik den på bildet var. 

Sjekk f.eks. Susanne Kaluza som har en friskere rødfarge her: http://susannekaluza.com/tag/tv2/page/2/

Det er veldig friskt og fint. 

Anonymkode: 0456d...177

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at man kler det. Jeg synes ikke det er noe i veien med å gå med en mørk rødfarge. Jeg synes heller ikke det er noe galt med å gå med en mer "outstanding" rødfarge som man typisk forbinder med "røde lepper". Det sistnevnte ville ikke jeg ha brukt da jeg ikke kler det. 

Anonymkode: 9e977...dcd

• Liker 1
Skrevet

Med den rette rødtonen, ser jeg ikke problemet. Jeg synes det kan være veldig pent, og ikke for mye, på den rette jenta.

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke hvorfor det kun skal være reservert til fest og spesielle anledninger.

AnonymBruker
Skrevet

Gå med det du føler deg vel i. Enten det er en veldig lys rød eller veldig mørk. Når du føler deg vel merkes det og du blir automatisk mye flottere! Nytter ikke å gå med den "rette" rødfargen til hudfargen hvis du ikke føler deg vel! :)

Anonymkode: 795e2...a78

Skrevet
På 21.5.2017 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Ser ikke hvorfor det skulle være feil til hverdags. 

Anonymkode: c69d2...85f

Helt rett det.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Hvorfor ikke? Når resten er nedtonet, så man ikke ser ut som man kommer rett fra nattklubb, så er det en ganske stilig kontrast.
Selv kan jeg finne på å bruke knallrød leppestift på fjelltur. Det er en slående kontrast til fett hår :fnise:

Skrevet

Kommer veldig an på resten av sminken om man fks har veldig tung øye sminke kan det se litt vulgært ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan ha den. Men "yey og ney"- er noe av det verste jeg leser. 

Anonymkode: 4e798...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...