AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg har ei venninne som det lett blir så mye drama med. Hun påstår at hun hater drama, og at det er alle andre som skaper dramaet, men hun er den største drama-queenen jeg kjenner. Hun er grei mot meg, stort sett. Men hun blir lett sur om man ikke er enig med henne, om man vil noe annet enn hun vil, og hun tar den minste lille ting som et angrep. Om man jatter med går det greit, sier man henne i mot blir hun forbanna og tar det personlig. Hun er ikke grei mot andre. Det er helt greit å ikke like alle, men jeg mener at man i det minste kan være hyggelig mot alle, hun mener at man er falsk om man er hyggelig mot mennesker man ikke liker. Hun er så utrolig frekk mot folk hun ikke liker, hun himler med øyene, hele kroppsspråket skriker avsky, jeg blir egentlig flau. Hun snakker dritt om alle hele tiden, gjerne om usaklige ting som utseende. Om jeg prøver å si noe på drittslenginga blir jeg nesten angrepet for å like noen som hun ikke liker. Hun for meg nesten til å føle meg som en dårlig person. Og jeg er visst en dårlig venn om jeg er venn med noen hun ikke kan fordra. Jeg merker at jeg blir mer og mer skeptisk til henne. Til å begynne med syntes jeg at hun var grei, men etter å blitt kjent med henne merker jeg bare flere og flere sider jeg ikke liker. Hun er veldig selvopptatt, og alt skal handle om henne. Jeg har egentlig litt lyst å kutte henne ut, men jeg har ikke så mange venner egentlig, og det har ikke hun heller. Men jeg lurer på om den eneste grunnen til at jeg er venn med henne er fordi hun har godtatt meg. Jeg har en ganske "svak" personlighet, altså jeg havner veldig sjelden i konflikter og jeg forsvinner lett i mengden, så det er kanskje derfor hun liker meg? Fordi jeg sjelden sier henne i mot. De få gangene jeg har gjort det, så har det blitt drama. Men så er hun som sagt snill mot meg. Og hun har aldri gjort noe stygt mot meg. Og hun har ikke så mange andre venner. (Og jeg er redd det blir drama om jeg velger å kutte henne ut...) Anonymkode: e2812...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg tror du sitter med svaret allerede. Anonymkode: a63c5...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Del Skrevet 21. mai 2017 Høres ut som du og bør jobbe med deg selv. Du kritiserer henne, men sier du selv aldri tør å si imot. Det er greit og ikke like drama, men det er heller ikke bra å være for konfliktsky, for da vil du garantert oppleve dette med andre og. Lær deg til å stå mer opp for deg selv. Anonymkode: 28a05...52d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Del Skrevet 21. mai 2017 Jepp konfliktsky mennesker er irriterende Anonymkode: d1309...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Del Skrevet 21. mai 2017 Det er som å lese om meg selv for 10 år siden. Var da 17-18 år og hadde ei venninne som det. Hun var veldig morsom til å begynne med, men merket etter hvert at hun baksnakket absolutt alle. Det var konstant drama og hun havnet i konflikter ukentlig. Da jeg ikke ville være med på drittsnakk ble hun sur og kalte meg kjedelig. Jeg sa til slutt i fra og da snakket hun om meg til alle felles kjente og fortalte at JEG var så drama og snakket dritt om alle. Jeg orket ikke å bry meg om det og hun ble til slutt gjennomskuet av alle sammen. Hun flyttet til slutt fordi hun ikke klarte å beholde noen venner. Kvitt deg med henne med god samvittighet. Anonymkode: 83d7c...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå