Olifant Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Bare et lite tips til de av dere som ikke får nok av bryllupsmagasiner... Min kjære skjønner visst ikke helt hvorfor man skal ha fler av de, det burde jo holde med et eller to... Jeg derimot, suger ideer overalt og blir nok ikke lei med det første. Da sa min kjære noe han nok ikke innså konsekvensen av, nemlig at det sikkert er billigere å abonnere direkte på de utenlandske bladene istedenfor å kjøpe de på Narvesen! Noen av disse bladene koster jo over 100 kr her hjemme, nå får jeg 4 nummer rett i postkassa for 240 kr!
Martha Stewart Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Bra tips, Tomias! :-) Har tenkt på dette selv. Dessverre går det visst ikke an å abonnere til Norge på mitt favoritt bryllupsblad, nemlig Martha Stewart Weddings. Prøver å få venninner som er i USA til å kjøpe det for meg i stedet... ...Og der så jeg nå at det er kommet er nytt nummer som jeg må få tak i!!
TeddyToria Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 Et kjempetips igrunnen - jeg kan heller ikke få nok, for tenk om en idé uteblir fordi jeg ikke kan kjøpe alle?!! Må legge det på minnet og antaelig starte et abbonnement... Hvilket magasin abbonerer du på?
Olifant Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2004 Har ikke satt igang enda. Ser at endel ikke lar deg abbonere utenfor USA, men gjennom http://www.condenast.com kan du abonnere på Bride's, Elegant Bride eller Modern Bride.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå