Gå til innhold

Hvordan kan jeg vite om en PC har DVD-brenner eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å finne ut om denne PCen har DVD-brenner eller ikke, men cdon kan ikke svare meg. Noen smarte sjeler her inne som vet hvordan jeg kan finne det ut? :) 

Anonymkode: 01b82...186

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke den har DVD-leser engang, selv om de har brukt et bilde av en som har det. Akkurat den samme modellen hos Dustin og Prisjakt har ikke.

Anonymkode: 2ae61...1f9

AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare å kjøpe et eksternt et for 3-400 kr

Anonymkode: 4fddd...a8a

AnonymBruker
Skrevet

Du googler PC navnet + kode og legger til DVD på slutten. Skumleste en review av pcen som sier den har DVD-brenner, men jeg kan ikke garantere noe (som sagt, skumleste).

Anonymkode: 2257e...1fa

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du googler PC navnet + kode og legger til DVD på slutten. Skumleste en review av pcen som sier den har DVD-brenner, men jeg kan ikke garantere noe (som sagt, skumleste).

Jeg tviler på at anmeldelsen var av akkurat den modellen.

Anonymkode: 2ae61...1f9

Skrevet

På det siste bildet av den i lenka du viser til er det bilde av den med  DVD-rom. 

Hvorfor skulle det være bilde av det om den ikke har det? 

IMG_3372.PNG

Skrevet

Fordi de får en pakke med bilder fra produsenten, og den pakken med bilder er lik for flere modeller der en av dem sikkert har optisk lagring. Butikk nummer to som har denne maskinen inne er Dustin, og i spesifikasjonene hos dem står det heller ikke at det er optisk lagring. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei, og tusen takk for svar alle sammen!

Etter å ha spurt for tredje gang, fikk jeg endelig et skikkelig svar fra cdon. De har tatt kontakt med produsenten og spurt, og den har IKKE cd-/dvd-rom. Så bildene er falske, noe jeg ser flere nevne i anmeldelsene på andre PCer hos cdon. 

Skrevet

Men hvis DVD-brenner er viktig for deg så kan det være en god idé å kjøpe en ekstern brenner istedenfor. Det er ikke så lenge til det ikke finnes en eneste laptop der de tar seg bryet med å få plass til et optisk drev. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Zzyzx skrev:

Men hvis DVD-brenner er viktig for deg så kan det være en god idé å kjøpe en ekstern brenner istedenfor. Det er ikke så lenge til det ikke finnes en eneste laptop der de tar seg bryet med å få plass til et optisk drev. 

Ja, jeg har skjønt at jeg nok må kjøpe en ekstern :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...