Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg er så i tvil om jeg skal satse på den kjolen jeg har valgt. Den koster tross alt 11900 kr. Dette er en helt ny, ubrukt kjole. og den er av årets kolleksjon. Er dette for mye å spandere på en brudekjole ?? Må legge til at det koster 7900 å leie samme kjolen !! Hva koster deres kjoler ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 Nesten 15000 kr koster min, dyrt men den er såååå nydelig. Kan jo prøve å selge den etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 5. mars 2002 #3 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg har også funnet drømmekjolen min.Den koster 13.000!Men etter ca. tre gangers utleie selger de den!Da kan jeg kjøpe den for ca. 7000!HAR tenkt å prute den mere ned.Allikevel vil jeg kunne selge den for omlag 3000 etterpå!Simsalabim:en brudekjole til 13.000 til 3.000!Det MANGE muligheter.Hva heter kjolen din?Ligger den på nettet noe sted?Mange av jentene her inne har hjulpet meg masse!Hvis du legger ut info om kjolen er jeg sikker på at noen kan gi deg noen tips! Klmmer til deg fra Pusseluskan1212[ Dette Innlegg er endret av: Pusseluskan den 2002-03-05 18:20 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleie Skrevet 5. mars 2002 #4 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg har funnet drømmekjolen til kr 10.800. Synes det er mye, men forhåpentligvis vil noen kjøpe den etterpå. Hadde jeg funnet en brukt Romantica Alberta kjole i str 38 hadde jeg ikke stusset og kjøpt den. Noen som har det?? Trenger den ikke før i august... For nesten 8000 kroner får du kjole for 1 dag, i stedet for å kjøpe den ny og evt. selge til ca halvpris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Har noen av dere bilder av kjolene deres?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 5. mars 2002 #6 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg fant min på salg til 6500. Om jeg måtte kjøpt til full pris tror jeg at jeg hadde undersøkt muligheten å kjøpe den samme kjolen på nettet.. f.eks ebay, evt dratt til Sverige eller Danmark for å kjøpe kjole..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleie Skrevet 5. mars 2002 #7 Del Skrevet 5. mars 2002 Min kjole ligger under kolleksjonen Romantica f.eks i brudekjolegalleriet her, den heter Alberta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 5. mars 2002 #8 Del Skrevet 5. mars 2002 Denne? http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...g&cat=25&page=3 Den var kjempefin! ______________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-05 18:35 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleie Skrevet 5. mars 2002 #9 Del Skrevet 5. mars 2002 Ja, der var den Anni. Jeg prøvde den med hvitt broderi (tror det er grått/gull på bildet) Satt som et skudd. Forlover fikk helt tårer i øynene. Og jeg som aldri trodde jeg skulle finne kjolen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunny Skrevet 5. mars 2002 #10 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg kjøpte min kjole på salg til 3.500 kr. Kunne kanskje ha funnet en annen kjole jeg hadde likt bittelitte granne bedre, men jeg synes denne er alldeles nydelig og er veeeldig fornøyd med prisen! Sko fikk jeg til 100 kr! Og så flotter jeg meg med et slør til 1500 kr. JA man må ha en kjole man liker veldig godt, MEN den bør etter min mening ikke koste en formue av den grunn. Det er veldig mye fint å få kjøpt brukt hvis man bare har anledning til å undersøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 5. mars 2002 #11 Del Skrevet 5. mars 2002 Da jeg fant min kjole, var det ingenting som kunne hindre meg i å bruke den!! Det er drømmekjolen, og jeg ville angret resten av livet om jeg valgte en annen. Den kostet 14.000,-/leie 6900,-. Pappa ønsket å gi meg kjolen til odel og eie, men fordi han skulle betale tenkte jeg littegrann på prisen, og valgte å leie. Men en annen kjole? Aldri!!! Ville heller kuttet ut noe annet om jeg måtte velge pga. økonomi.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edle Skrevet 5. mars 2002 #12 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg synes 10.000,- er alt for mye for en kjole!!! Det hjelper ikke om det er verdens flotteste kjole, så mye penger bruker jeg bare ikke på en kjole jeg skal bruke en eneste dag. Vi skal være "prinsesser for en dag", men vi er desverre ikke Mette Marit...... Jeg har funnet drømmekjolen min, men den er for dyr... Håper jeg kan få kjøpt brukt eller leie en annen som er fin, til ca 3.000 - 5.000. Det er kjempefint at dere har funnet drømmekjolene deres og har råd til å kjøpe/leie de, men noen tar opp lån for feire bryllup og det synes jeg er helt vilt! Edle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 5. mars 2002 #13 Del Skrevet 5. mars 2002 Med vårt lille budsjett så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort med hensyn til kjole hadde jeg ikke funnet kjolen på EBay. 1880 kroner inn til Norge: http://home.no/lula/kjolen.jpg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 5. mars 2002 #14 Del Skrevet 5. mars 2002 Enkelt og grit, så mye man føler man har råd til for å få drømmekjolen *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 6. mars 2002 #15 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg var heldig og fant en kjole som jeg falt fullstendig for til rett under 7000,- Hadde jeg hatt all verdens penger hadde jeg kanskje valgt en annen kjole som jeg prøvde tidligere til ca 11000,- Men "beggars can't be choosy" som min kjære mor sier 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #16 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg betalte 5000 for min kjole som er kun brukt en gang tidligere. Da fikk jeg med sjal som tilbehør. Før jeg fant min drømmekjole vurderte jeg å leie - men da jeg fant en som var billigere og som jeg likte best av alle var det ikke noen tvil Jeg skal neppe selge min kjole etter bryllupet - den skal enten syes om eller så skal jeg bare beholde den som den er 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 6. mars 2002 #17 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg håper å kunne finne en brukt kjole eller evt. leie, for å bruke opptil 15000,- på kjole synes jeg er drøyt. Tross alt går det med en god del penger på andre ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #18 Del Skrevet 6. mars 2002 Kjolen min, en pronovias, koster 11.000 med slep, og det synes jeg var kjempebillig! Hadde satt av mye mer, men det var den jeg likte best. Og med slør, sko, undertøy og hansker er jeg vel oppe i en 15-16.000, tenker jeg. Jeg prøver nok å selge den etterpå, mest av plasshensyn. Hilsen junibrud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud2002 Skrevet 6. mars 2002 #19 Del Skrevet 6. mars 2002 Min kjole kostet 10 200,- helt ny og av årets kolleksjon. Synes egentlig det er litt mye og hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe kjole. Men det var bare drømmekjolen!!! og da var saken grei! - 01.06.2002 - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 6. mars 2002 #20 Del Skrevet 6. mars 2002 Kjolen min kostet 10.000 å kjøpe og 13.000 å leie.... Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å bruke så mye penger på kjolen, syntes 4-5.000 var mer enn nok... Når jeg allikevel valgte å kjøpe en kjole som var dobbelt så dyr, var det fordi jeg falt fullstendig for den, den var virkelig bare helt meg!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå