AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Reagerer man mer hvis det er mange hunder rundt mot for én? Anonymkode: b4ac0...c95
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Tenker du på allergi? Du vil nok reagere mer hvis du er rundt mange hunder på samme måte som du reagerer med om du sitter under ti bjørketrær enn ett hvis du har pollenallergi. Hvis du er allergisk bør du velge en hunderase som er allergivennlig, som for eksempel puddel Anonymkode: 00236...4d5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Reagerer man mer hvis det er mange hunder rundt mot for én? Anonymkode: b4ac0...c95 Er du allergisk så er mere verre enn lite. Tenk på Bjørkepollenallergikerne. De reagerer mest på dager med ekstrem pollenspredning enn dager og netter med mindre pollenspredning. Anonymkode: 25246...695
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Var hos noen med fem voksne hunder og åtte valper for én uke siden. Hundene var over alt. Oppi fanget osv. Det var en liten stue og ikke veldig rent så jeg. Hundene var ikke badet på en god stund. Reagerte ikke med en gang, men etter ca. to timer. Symptomene ble fort borte da vi dro. Har ikke reagert så veldig på hund ellers. Da har det jo bare vært én hund om gangen. Ble litt overrasket over at jeg reagerte. Har veldig lyst på hund. Tenker dere at det kan gå bra allikevel ettersom det da bare blir en hund? Jeg tror det da. TS Anonymkode: b4ac0...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå