AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Hei! Det venstre øyetlokket mitt har den siste uken vært litt hoven, og jeg legger veldig godt merke til det ved bilder/speil. Når jeg tenker etter så renner det ofte tårer fra akkurat det øeyt, og det pleier da å svi veldig, slik at jeg ikke klarer å holde øyet åpent. Generelt så oppfører det øyet seg unormalt. Tviler også på at det er allergi. Tok allergitest for div. for 2-3 år siden og da var alt helt normalt. Er det vits i å dra til lege pga. dette? Anonymkode: 22314...c6d
Vitenskapsmannen Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Japp. Alle ting som irriterer øyet over tid kan forårsake skader på hornhinnen og senere synsproblemer. Årsaken kan være mye forskjellig som et innovergroende hår, til infeksjoner. Lykke til! Morten.
Poppzy Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 (endret) Jeg sliter også med rennende øyner. Spesielt det ene. Det er viktig at du ikke tørker øynene men fingrene eller hånden. Gjør jeg det så blir jeg sår og øyelokket hovner litt opp. Jeg opplever også at øyet/øynene blir veldig tørre og får sløret syn når jeg har det sånn. Jeg fikk anbefalt Mesoft sterile kompresser 5x5cm på apoteket. Når jeg tørker rennende øyne med det så blir jeg ikke sår. Endret 21. mai 2017 av Poppzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå