Gå til innhold

WTF, liksom..!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en venneforespørsel på FB fra en fyr, godtok siden vi hadde en del felles venner og interesser. Han sendte umiddelbart melding om at han hadde sett meg på Tinder og det var lettere å få kontakt på facebook enn der. Joda, greit det, men jeg sveiper jo nei på alt på Tinder når jeg først er der.

Når han etter ca 7 setninger begynner å hinte om sex, ga jeg beskjed om at det ikke var særlig aktuelt hverken på første, andre eller tredje daten, og ihvertfall ikke med noen jeg ikke har møtt!! 

Så han roet ned da. Inntil i dag. Når jeg da gir ham beskjed igjen, får jeg til svar at han liker å tøyse og tulle.

Joda, jeg er også flink til det, jeg kan være så grov i kjeften at han sikkert hadde rødmet, men jeg ser da mitt publikum an, og som mann burde man etterhvert ha lært at å spørre random folk om man skal pule, i de fleste tilfeller fører til et nei? 

Når jeg ga ham beskjed om at dette har vi vært igjennom før, får jeg spørsmål tilbake om jeg er sur...!!!

Hva faen? Min indre dramaqueen har så jævlig lyst til å fjerne og blokkere...!!! I tillegg har han da ikke mindre enn fire unger, to av dem går vel fremdeles i bleier, så jeg ser ikke akkurat noen fremtid med ham. Og skal det bare pules, så har jeg et par stykker jeg kan ringe....

Anonymkode: f877d...ca8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden snakker du med han? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 61d21...c64

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en venneforespørsel på FB fra en fyr, godtok siden vi hadde en del felles venner og interesser. Han sendte umiddelbart melding om at han hadde sett meg på Tinder og det var lettere å få kontakt på facebook enn der. Joda, greit det, men jeg sveiper jo nei på alt på Tinder når jeg først er der.

Når han etter ca 7 setninger begynner å hinte om sex, ga jeg beskjed om at det ikke var særlig aktuelt hverken på første, andre eller tredje daten, og ihvertfall ikke med noen jeg ikke har møtt!! 

Så han roet ned da. Inntil i dag. Når jeg da gir ham beskjed igjen, får jeg til svar at han liker å tøyse og tulle.

Joda, jeg er også flink til det, jeg kan være så grov i kjeften at han sikkert hadde rødmet, men jeg ser da mitt publikum an, og som mann burde man etterhvert ha lært at å spørre random folk om man skal pule, i de fleste tilfeller fører til et nei? 

Når jeg ga ham beskjed om at dette har vi vært igjennom før, får jeg spørsmål tilbake om jeg er sur...!!!

Hva faen? Min indre dramaqueen har så jævlig lyst til å fjerne og blokkere...!!! I tillegg har han da ikke mindre enn fire unger, to av dem går vel fremdeles i bleier, så jeg ser ikke akkurat noen fremtid med ham. Og skal det bare pules, så har jeg et par stykker jeg kan ringe....

Ok. 

Anonymkode: d1719...609

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Så blokker ham da vel.

AnonymBruker
Skrevet

Slike typer sletter og blokkerer jeg! Det er bare slitsomt med de som er så sexfikserte at det må inn i tide og utide som ett tema.

Han sier han gjør det for å tøyse og tulle? Vel, dere har da ikke samme type humor tydeligvis. Da blir det krasj.

Anonymkode: 87e96...785

• Liker 2
Gjest Sugemerke
Skrevet

Hvorfor har du ikke slettet og blokkert ham? Det virker jo som du liker oppmerksomheten han gir deg.

Skrevet

Du er ikke dramaqueen om du blokker og sletter. Han eier jo ikke folkeskikk. Du ga han til og med en ekstra sjanse, men han ignorerte det å fortsatte sexsnakket. Det finnes bedre der ute som respekterer dine grenser, så du trenger ikke kaste bort mer tid på han om du ikke ønsker det.

AnonymBruker
Skrevet

Hahaa, han hørtes ut som et realt kupp ja! Er nok ikke vits å kaste bort flere kalorier der, men pass på - blokkerer du han er du nok sur!😂😂

Anonymkode: 3c9f1...ad6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Les Nuddelkopp sitt geniale svar nederst i denne tråden

Si fra til han , før du så blokker han! "Vet du, ikke bare har jeg sagt fra før om at det er uaktuelt, men nå syns jeg du begynner å bli ufin, og bare fordi du likte meg på Tinder betyr det ikke at jeg liker deg, og etter dette gir du meg bare inntrykk av at du er et kvalmt og respektløst menneske! Du får tenke på hvordan mentalitet du utstråler, den dagen du finner grisete meldinger fra menn til lillesøsteren din! Ta deg sammen!" også blokk han!

Anonymkode: 9ae64...756

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer meg på om han ikke har en datter i tenårene, drar det kortet.

Mister menn alt av antenner når de kommer ut av langvarige forhold og kommer brasende ut på markedet igjen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...