Gå til innhold

13 gode grunner. Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Serien 13 gode grunner anbefaler jeg virkelig å se. Jeg måtte felle noen tårer på slutten. Dette gir et perspektiv på hvordan ungdom har det i dag. Denne serien var fantastisk å den er virkelig verdt å se!!

Flere som har sett den? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte serien godt, fikk litt følelsen av My So Called Life (Angela) som TV2 sendte i sin tid. Dog men noe hardere tema og ikke minst med eff. av sosiale medier.

Kom igjen tårer da, jeg er nok herdet ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes allerede en lang tråd om denne serien og der er det mange forskjellige synspunkter på den.

Jeg syns den var veldig bra og brukte et par kvelder på å se hele serien fordi jeg syntes den fenget. 

Anonymkode: 52fc8...362

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du en ny tråd når det allerede finnes en godt etablert tråd allerede? 

Anonymkode: e0d2b...29d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager du en ny tråd når det allerede finnes en godt etablert tråd allerede? 

Fordi jeg ikke har sett den tråden??

Det er ikke alle tråder jeg ser så det finnes nok flere av samme tråd av forskjellige ting. ;) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Piaasi skrev:

Fordi jeg ikke har sett den tråden??

Det er ikke alle tråder jeg ser så det finnes nok flere av samme tråd av forskjellige ting. ;) 

Du har jo åpenbart ikke orket å sett først en gang, da den tråden ligger like under her på første side. Så kom ikke her å skyld på at du ikke fant den andre tråden.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo åpenbart ikke orket å sett først en gang, da den tråden ligger like under her på første side. Så kom ikke her å skyld på at du ikke fant den andre tråden.

Ligger ikke på første siden. Jeg har prøvd å se men finner den ikke jeg..

Anonymkode: 7a3bf...111

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud snakk om å overreagere da. Hatt en dårlig dag? For dette er faktisk ingenting å reagere på.

Anonymkode: e58c4...869

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...