Piaasi Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Serien 13 gode grunner anbefaler jeg virkelig å se. Jeg måtte felle noen tårer på slutten. Dette gir et perspektiv på hvordan ungdom har det i dag. Denne serien var fantastisk å den er virkelig verdt å se!! Flere som har sett den? 😊
Antoinette Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Jeg likte serien godt, fikk litt følelsen av My So Called Life (Angela) som TV2 sendte i sin tid. Dog men noe hardere tema og ikke minst med eff. av sosiale medier. Kom igjen tårer da, jeg er nok herdet ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Det finnes allerede en lang tråd om denne serien og der er det mange forskjellige synspunkter på den. Jeg syns den var veldig bra og brukte et par kvelder på å se hele serien fordi jeg syntes den fenget. Anonymkode: 52fc8...362 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Hvorfor lager du en ny tråd når det allerede finnes en godt etablert tråd allerede? Anonymkode: e0d2b...29d
Piaasi Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lager du en ny tråd når det allerede finnes en godt etablert tråd allerede? Anonymkode: e0d2b...29d Fordi jeg ikke har sett den tråden?? Det er ikke alle tråder jeg ser så det finnes nok flere av samme tråd av forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 2 timer siden, Piaasi skrev: Fordi jeg ikke har sett den tråden?? Det er ikke alle tråder jeg ser så det finnes nok flere av samme tråd av forskjellige ting. Du har jo åpenbart ikke orket å sett først en gang, da den tråden ligger like under her på første side. Så kom ikke her å skyld på at du ikke fant den andre tråden. Anonymkode: e0d2b...29d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo åpenbart ikke orket å sett først en gang, da den tråden ligger like under her på første side. Så kom ikke her å skyld på at du ikke fant den andre tråden. Anonymkode: e0d2b...29d Ligger ikke på første siden. Jeg har prøvd å se men finner den ikke jeg.. Anonymkode: 7a3bf...111
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo åpenbart ikke orket å sett først en gang, da den tråden ligger like under her på første side. Så kom ikke her å skyld på at du ikke fant den andre tråden. Anonymkode: e0d2b...29d Å herregud snakk om å overreagere da. Hatt en dårlig dag? For dette er faktisk ingenting å reagere på. Anonymkode: e58c4...869 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå