Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha noen må ha gitt meg en slags forbannelse når det gjelder menn :P 

Møtte er fyr, som tok meg med så stor storm at bena ble helt gelé. Han ville ikke slippe omfavnelsen med meg. Og ha ba meg ut. Siste vi sa til hverandre var avtale ny dag for å sees igjen. 

Og så ble det helt stille. Jeg kan jo håpe han mista telefonen på sjøen eller noe sånt, og vil ikke gi opp håpet enda. Har ikke gått helt over tid enda. 

Så jeg trenger en exorcist for å bryte min forbannelse når det gjelder menn, for jeg fortjener en mann som han. Hvem kan påta seg en slik jobb? En som kan bryte alle forbannelser over meg så jeg kan ha litt flaks for en gang skyld. 

Anonymkode: d782d...892

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du ikke kontakt selv? Han sa jo klart fra at han ville se deg igjen, kanskje du skal ta insj til å sende en "Halla! Opp for å ta en ny date på xxxdag , eller fant du ut at det ikke helt kunne bli oss allikevel? :) " så får du jo greie på det, istedet for a than sitter der i andre enden og eventuelt tenker at "hmmm jeg sa jo jeg ville, så da vil sikkert ikke hun siden jeg ikke hører noe..."

Anonymkode: 36873...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev så klart en slik melding ;) og det var den jeg ventet svar på. Fikk svar og pga diverse omstendigheter så utgikk daten uten at han la opp til en ny. 

Skal kjenne litt til på hans interesse, før jeg dropper ut. Ingen vits å mase om han brått endra mening :P 

AnonymBruker
Skrevet

Tar på meg oppdraget. Om han ikke har tatt kontakt med deg enda, så skjer det snart :hug:

Anonymkode: 5deed...e47

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar på meg oppdraget. Om han ikke har tatt kontakt med deg enda, så skjer det snart :hug:

Anonymkode: 5deed...e47

Takk :ninuskapus:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...