Gå til innhold

ONS-loggen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjønn: kvinne

Alder: 38

Når: Fredag

Hvordan kom det i gang: Møttes på en bar i byen. Tok noen øl og et par drinker, endte med klining og hjem til han

Hvem var det med: Kjekk,bredskuldret kraftig kar med tattiser, kompis av min eks, trivelig å prate og le med.

Hva skjedde: Da vi kom hjem til ham råklinte vi i gangen, og han bar meg opp på soverommet. Heftig sex, slikket som en gud, fikk meg til å squirte, og tok meg akkurat passe hardt, i flere ulike stillinger,akkurat som jeg liker. Kom i doggystyle, og var akkurat passe høylydt.

Dagen etter: Han våknet tidlig, han strøk meg langs kroppen, og plutselig var vi i gang igjen, fantastisk godt! Sov litt, og lå og koste til jeg kjente at han tente igjen og jeg sugde ham til han nesten kom og han tok meg bakfra igjen.

Fikk frokost, god armkrok og film før han kjørte meg hjem utpå dagen.

Blir nok flere treff med denne karen,ja😊han sender meldinger og vil treffes igjen, og jeg tenner bare på tanken😍

Anonymkode: fcd9a...ae0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjønn : Mann

Alder : 57

Når : Lørdag

Hvem var det med : Jente 17

Sosial setting : Slektstreff

Grunn : Det bare skjedde

mvh

Anonymkode: 426d3...e56

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig slik at folk bare møtes også har dere sex med en fremmed person uten å kjenne personen først? Det høres så enkelt ut at det nesten er litt trist å lese dette.

Anonymkode: 209c9...238

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

mvh

:popcorn:

Anonymkode: c8956...ba1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

mvh

Sånn går det når man har taco i konfirmasjonen. 

Anonymkode: 439db...159

• Liker 10
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig slik at folk bare møtes også har dere sex med en fremmed person uten å kjenne personen først? Det høres så enkelt ut at det nesten er litt trist å lese dette.

Gråt meg en elv 

Jeg går og har det gøy i mellomtiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Gråt meg en elv 

Jeg går og har det gøy i mellomtiden.

Det er ganske enkelt ja 

, er ganske sikker på st jeg skulle klart å finne en ny mann å ha sex med hver dag om jeg virkelig ønsket det. Men greit å knipe litt igjen da:fnise:

Anonymkode: fa566...d7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til jeg selv er ferdig med diverse, da skal jeg slå ut håret igjen😃 

Faktisk, i dag så jeg en mann jeg har sett/møtt på 5ganger tidligere på samme buss som meg. Vi holder øyenkontaken leeenge og sender smil til hverandre. Jeg føler hvertfall at det gnistrer mellom oss!

HAN skal jeg be med meg opp på fjellet bak der jeg bor, men først må jeg bare bli ferdig med ting. 

Anonymkode: 94586...c3c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

, er ganske sikker på st jeg skulle klart å finne en ny mann å ha sex med hver dag om jeg virkelig ønsket det. Men greit å knipe litt igjen da:fnise:

Anonymkode: fa566...d7b

Er ikke så opptatt av å knipe igjen jeg da (eller tilsvarende for oss gutta) - er en stor tilhenger av å forsyne seg av "livets buffet" 😋

Men greit at det ikke tar helt overhånd. Det begrenser seg naturlig av jobb, venner og trening m.m. Jeg tillater meg ikke byturer hver helg, særlig nå mot sommeren, så da forsvinner jo en enkel arena. Stort sett prisgitt Tinder, gamle bekjente og en og annen treningssenter-groupie i sommerhalvåret 😂

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Knulla du henne i musa? Hvor kom du? Inni ho eller titsa?

Anonymkode: 6be2d...47a

:fnise::fnise:

Anonymkode: 5f141...d39

AnonymBruker
Skrevet

Kjønn: mann

Alder: 42

Når: Siste helgen i mars

Hvordan kom det i gang: Weekendtur i Barcelona, møtte en jente på en pub, hun hadde vært i Norge - og dermed var praten i gang. Vi dansen og det ble litt kyssing og tafsing på dansegulvet. 

Hvem var det med: En jente fra Italia, ca 30 år. Søt, slank med langt mørkt hår

Hva skjedde: Kyssing og uskyldig tafsing på dansegulvet. Hun tok frem en kondom, smilte og dermed dro vi. Vi hadde heftig sex på hotellrommet - i alle mulige stillinger. 

Dagen etter: Hun hadde dratt før jeg våknet - på bordet lå lommeboken min med alt innhold (visa kort +++) tømt utover bordet, men pengene manglet (kanskje 100euro +/-). I tillegg var det et tegnet et hjerte med et smilefjes på en serviett.

Anonymkode: 5f4ef...e0b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjønn: mann

Alder: 42

Når: Siste helgen i mars

Hvordan kom det i gang: Weekendtur i Barcelona, møtte en jente på en pub, hun hadde vært i Norge - og dermed var praten i gang. Vi dansen og det ble litt kyssing og tafsing på dansegulvet. 

Hvem var det med: En jente fra Italia, ca 30 år. Søt, slank med langt mørkt hår

Hva skjedde: Kyssing og uskyldig tafsing på dansegulvet. Hun tok frem en kondom, smilte og dermed dro vi. Vi hadde heftig sex på hotellrommet - i alle mulige stillinger. 

Dagen etter: Hun hadde dratt før jeg våknet - på bordet lå lommeboken min med alt innhold (visa kort +++) tømt utover bordet, men pengene manglet (kanskje 100euro +/-). I tillegg var det et tegnet et hjerte med et smilefjes på en serviett.

Så du ble horekunde (dersom det er første gangen du har kjøpt sex)... Var hun langt over ditt nivå?

Anonymkode: aeb46...e2f

• Liker 1
Skrevet
På 2017-5-22 den 1.00, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? 12?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, eksentrisk skrev:

Hvor gammel er du? 12 ?

Ja, typisk 12 åringer å være kritisk til ons... 

Anonymkode: 74652...972

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du ble horekunde (dersom det er første gangen du har kjøpt sex)... Var hun langt over ditt nivå?

høres mer ut som at hun tok penger for taxi

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Jeg ser ikke på meg selv som en horekunde. Dog jeg syns det er bedre at hun stjal pengene, enn å gi dem til henne.

Hun var veldig søt, men ingenting som tilsa at hun var noe hore. Det var i så fall et sjanse spill fra hennes side. Jeg kunne ha låse inn pengene i safen. 

Haller litt mot den konklusjonen som Ardenus kom med - hun trengte penger til taxi :)

Skrevet
På ‎5‎/‎21‎/‎2017 den 23.13, canacas skrev:

Runketråd? :klo: Skjønner ikke helt denne tråden. Hva er gøy med en logg for ons? 

Syns denne tråden her var ganske så tragisk egentlig, ikke noe sjokk at det var en mann som startet den heller:edie:

AnonymBruker
Skrevet

Natt til 1, mai med ei skilt dame i nabolaget. Hun er ihvertfall 15 år eldre enn meg. Jeg er 28, hun midt i 40-åra (vet ikke eksakt)  Jeg har vel aldri tenkt på henne på den måten, men den kvelden var hun veldig stilig og sexy i antrekk og "look".

Vi møttes utenfor puben når den stengte,hun kom bort til meg å spurte om jeg ville følge henne hjem for å komme unna en innpåsliten gubbe. Ja, sa jeg så gikk vi omslynget med armen rundt hverandre for å provosere gubben. Når jeg kjente henne så tett inntil meg, skal jeg innrømme at jeg ble litt småkåt. Den sexy, litt tunge parfymen hennes trigget og hisset meg også.

Hun sa bl.a. at det var ikke så enkelt for damer på hennes alder i denne småbyen vår å ikke få rykte på seg . Jeg "trøstet" henne med å dra henne enda tettere til meg, og prøvende la jeg hånda på rompa hennes. Hun protesterte ikke. Hennes deilige rompe og gyngende hofter er etter min mening det deiligste på hele dama.

Vel innenfor begynte vi å kline og tafse på sofaen i stua. Hun bablet et eller annet om at jeg, som ung stilig fittejeger, kunne sitte her å bli kåt på ei gammel kjerring når jeg hadde så mange fine unge jenter å velge mellom.

Jeg skjønte at jeg måtte "smi mens jernet var varmt", så jeg kjørte på med litt røffere tak, som hun likte godt.  Hun hadde en lakserød/rosa kjole som jeg bare dro opp. Humor hadde hun og, "mamsen og lillegutt"  flrte hun mot meg innmellom all klynkinga og kåtlydene hun lagde, "Ååååhh ... det er så lenge siden ååååhhh.... "  

Etterhvert dro jeg ned skulderstroppene å knappet opp så jeg fikk frigjort puppene, som var akkurat passe store. Hun hektet selv av bh`en. Pæreformet og veldig fine for alderen.

Grådig og intenst tok jeg henne der på sofaen.

Anonymkode: 644cb...6f0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mest bisarre tråden noensinne, unnskyld. Jeg melder meg ut. Goodbye :fnise::goodbye:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Solstrålenjeg skrev:

Mest bisarre tråden noensinne, unnskyld. Jeg melder meg ut. Goodbye :fnise::goodbye:

Hvorfor er dette den mest bisarre tråden ever?

Melder du deg ut av KG, sexforumet eller bare ut av tråden? Det gjelder å være presis vet du 😂

Anonymkode: 51c0b...be7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...