Gå til innhold

ONS-loggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann, 35-ish. Natt til lørdag. Ei tilsynelatende flott frøken på min alder i Oslo by, tilhørende en venninnegjeng. Brøt med gjengen og ble med meg hjem. En flaske rødt og ellers "full pakke". Pent trent og litt nip/tuck i brystpartiet. Morgenen etter var litt småstress, hun måtte komme seg over til en annen kant av byen og hjem til venninnen fort nok til at gubben kunne hente henne 😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjønn: Kvinne

Alder: 21

Når: Fredag

Hvordan kom det i gang: Møttes på byen og skulle på nach med to andre til meg. 

Hvem var det med: Mann på samme alder, jeg synes han var søt.

Hva skjedde: Drakk på nach, var litt sliten så lå i armkroken hans i senga. Begynte å kline og han fingret meg. Måtte være under dyna hele tiden da det var folk i samme rom. Ridde han til han kom. 

Dagen etter: Gikk sammen til bensinstasjonen nesten rett etter sexen, før vi skilte lag. 

Anonymkode: 11917...2b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var penisen lang? Under 15 cm?

Hva mener du med kasta deg rundt i stillingene? Sånn fysisk?

Anonymkode: 6be2d...47a

Jeg pleier helt ærlig ikke å dra frem tommestokken under sex jeg altså. Penisen har ingenting å si for om det var bra sex eller ikke. Gjetter på at den var under det ja. 

Han tok tak i kroppen min, feks. rundt livet, en arm eller lignende og fysisk snudde meg dit han ville ha meg. Feks. snudde han med rundt mens han kysset meg så jeg havnet på magen, så gikk han ut av senga, og tok tak i livet mitt og dro meg mot han. 

Man skjønner jo hva han skal når han gjør sånne ting, så man klarer å hjelpe til selv også. 

Anonymkode: b8bc9...d8e

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Mann, 35-ish. Natt til lørdag. Ei tilsynelatende flott frøken på min alder i Oslo by, tilhørende en venninnegjeng. Brøt med gjengen og ble med meg hjem. En flaske rødt og ellers "full pakke". Pent trent og litt nip/tuck i brystpartiet. Morgenen etter var litt småstress, hun måtte komme seg over til en annen kant av byen og hjem til venninnen fort nok til at gubben kunne hente henne 😂

Hva betyr nip/tuck i brystpartiet? Kunne tenkt meg å ha ons med deg også:fnise:

Anonymkode: fa566...d7b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr nip/tuck i brystpartiet? Kunne tenkt meg å ha ons med deg også:fnise:

Var det ikke en TV-serie i sin tid som het Nip/Tuck og handlet om plastisk kirurgi? 😀 Jeg antok at det var det det betydde, men mente å skrive at vedkommende hadde pyntet litt på puppene 😀

Jo, takk for komplimentet, du! Vet ikke hva du baserer det på, men godt å høre...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MaxxMekker skrev:

Var det ikke en TV-serie i sin tid som het Nip/Tuck og handlet om plastisk kirurgi? 😀 Jeg antok at det var det det betydde, men mente å skrive at vedkommende hadde pyntet litt på puppene 😀

Jo, takk for komplimentet, du! Vet ikke hva du baserer det på, men godt å høre...

Silikon eller løft?:)

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjensidig oralsex. Hun kunne virkelig suge.

Uten å dusje før oralsex?  

Jeg ser at ingen miner om at det var noe dusje besøk før selv sexen. Er dette vanlig for nordmannen? :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Brukte du eller hun noe beskyttelse?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Brukte du eller hun noe beskyttelse?

Jeg bruker alltid gummi ved ligg. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Silikon eller løft?:)

Det var noen innlegg ja 😂

Spurte selvfølgelig ikke om gram, kommenterte heller ingen ting, men det er jo en viss forskjell på konsistensen 😀

Gjest Ingenting2
Skrevet

Runketråd? :klo: Skjønner ikke helt denne tråden. Hva er gøy med en logg for ons? 

AnonymBruker
Skrevet

Rare spørsmål her.

Hadde hun bløt mus? Rosa kjønnslepper? Barbert eller behåret? Var hun trang? Ble hun veldig våt? Var pikken din stiv hele tiden?

Anonymkode: ec203...f54

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, canacas skrev:

Runketråd? :klo: Skjønner ikke helt denne tråden. Hva er gøy med en logg for ons? 

Noen av oppfølgingsspørsmålene som stilles kan virke mistenkelig velegnet til runking, ja 😂

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rare spørsmål her.

Hadde hun bløt mus? Rosa kjønnslepper? Barbert eller behåret? Var hun trang? Ble hun veldig våt? Var pikken din stiv hele tiden?

Anonymkode: ec203...f54

Slutt å runk til tråden 😮

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet
16 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Noen av oppfølgingsspørsmålene som stilles kan virke mistenkelig velegnet til runking, ja 😂

Og likevel deler du ;)

Skrevet
46 minutter siden, canacas skrev:

Også så mekanisk gjort. Spesielt creepy med de allerede nevnte oppfølgingsspørsmålene.

• Liker 3
Gjest Ingenting2
Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Også så mekanisk gjort. Spesielt creepy med de allerede nevnte oppfølgingsspørsmålene.

Runketrådene kommer tettere og tettere for tiden. Ikke er de særlig kreative heller. Meeen whatever floats their boats! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, rokanax skrev:

Uten å dusje før oralsex?  

Jeg ser at ingen miner om at det var noe dusje besøk før selv sexen. Er dette vanlig for nordmannen? :sjokkert:

Man blir ikke møkkete noen timer etter dusjing. Forøvrig bruker jeg selv en våtserviett hvis jeg skal ha sex etter bytur. Regner med at mannfolkene vasker seg i vasken. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man blir ikke møkkete noen timer etter dusjing. Forøvrig bruker jeg selv en våtserviett hvis jeg skal ha sex etter bytur. Regner med at mannfolkene vasker seg i vasken. 

Hehehe, det gjør de ikke 😄

Anonymkode: 51c0b...be7

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe, det gjør de ikke 😄

Anonymkode: 51c0b...be7

De jeg har hatt sex med har gjort det, man merker VELDIG fort om det lukter ballesvette eller ikke :P Noen er litt for dårlige til å skylle av såpa igjen, men... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...