AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Hei Hadde vært gøy med en logg over one night stands medlemmene her inne klarer å få til. Kan begynne med meg selv: Kjønn: mann Alder: 32 Når: Sist fredag Hvordan kom det i gang: Møttes på en bar i byen. Snakket sammen og klinte litt. Dro hjem til meg. Hvem var det med: En deilig jente på ca 30. Blond. Middels store pupper. Smart og fin å prate med. Hva skjedde: Da vi kom hjem til meg, tok vi en øl og satte oss i stua. Etterhvert begynte vi å kline, og klærne forsvant etterhvert. Gjensidig oralsex. Hun kunne virkelig suge. Måtte stoppe henne for ikke å komme for tidlig. Knulling i divers stillinger. Jeg kom over henne, og sleiket henne til slutt til hun også kom. Dagen etter: Vi våknet opp. Hun sugde meg til jeg kom igjen. Deretter spiste vi og hun dro. Anonymkode: 34ef4...138 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Mann 38 her. Ons med ei på 20 i natt. Datteren til en kvinnelig kollega. Hun viste seg å være vesentlig mer slutty enn mora 😄 Anonymkode: 51c0b...be7 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Kvinne 35 her, ons med ung mann på 26 i natt😍 Stor kuk, en Gud til å slikke. Ble ny omgang da vi våknet i dag, hsn tok meg hardt og bestemt mens jeg lå på magen mens han heftig kysset halsen min, ble litt analt også hihi. Anonymkode: fa566...d7b 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Kvinne 38. For 5 mnd siden med en mann på 33. Møttes på byen, hadde en lang og deilig runde. Han tok kontakt i ettertid så han har vært FF min siden 😉. Holdt meg kun til han da få kan måle seg med han i senga. Anonymkode: 8f3dd...23c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjensidig oralsex. Hun kunne virkelig suge. Måtte stoppe henne for ikke å komme for tidlig. Kan du prøve og forklare hva det var som var så deilig med det? Hva gjor hun? Ønsker at en mann skal si sånn om meg en gang. Anonymkode: 7a743...ac5
XXL50 Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 35 her, ons med ung mann på 26 i natt😍 Stor kuk, en Gud til å slikke. Ble ny omgang da vi våknet i dag, hsn tok meg hardt og bestemt mens jeg lå på magen mens han heftig kysset halsen min, ble litt analt også hihi. Anonymkode: fa566...d7b Høres godt ut Wawoo 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Hadde vært gøy med en logg over one night stands medlemmene her inne klarer å få til. Kan begynne med meg selv: Kjønn: mann Alder: 32 Når: Sist fredag Hvordan kom det i gang: Møttes på en bar i byen. Snakket sammen og klinte litt. Dro hjem til meg. Hvem var det med: En deilig jente på ca 30. Blond. Middels store pupper. Smart og fin å prate med. Hva skjedde: Da vi kom hjem til meg, tok vi en øl og satte oss i stua. Etterhvert begynte vi å kline, og klærne forsvant etterhvert. Gjensidig oralsex. Hun kunne virkelig suge. Måtte stoppe henne for ikke å komme for tidlig. Knulling i divers stillinger. Jeg kom over henne, og sleiket henne til slutt til hun også kom. Dagen etter: Vi våknet opp. Hun sugde meg til jeg kom igjen. Deretter spiste vi og hun dro. Anonymkode: 34ef4...138 Knulla du henne i musa? Hvor kom du? Inni ho eller titsa? Anonymkode: 6be2d...47a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann 38 her. Ons med ei på 20 i natt. Datteren til en kvinnelig kollega. Hun viste seg å være vesentlig mer slutty enn mora 😄 Anonymkode: 51c0b...be7 Pulte du ho i musa? Anonymkode: 6be2d...47a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #10 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du prøve og forklare hva det var som var så deilig med det? Hva gjor hun? Ønsker at en mann skal si sånn om meg en gang. Anonymkode: 7a743...ac5 Hei Det hun gjorde som var spesielt bra, var hvordan hun "kommuniserte" med meg underveis. Så på meg. Spurte om jeg likte det. Sa hvor deilig hun syntes det var. Hun hadde en tungepiercing. Hun tok den sakte over baksiden og spurte om jeg kjente den feks. Hun "leste" når hun måtte ta en pause. Varierte mellom sug og sleik. Da jeg sa det nærmet seg, ville hun gjerne fortsette til jeg kom, men jeg klarte å stoppe henne i tide. Hvordan var din siste BJ? Anonymkode: 34ef4...138
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #11 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knulla du henne i musa? Hvor kom du? Inni ho eller titsa? Anonymkode: 6be2d...47a Kom over henne. Magen. Trakk meg ut i siste liten. Anonymkode: 34ef4...138
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #12 Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kom over henne. Magen. Trakk meg ut i siste liten. Anonymkode: 34ef4...138 Du var ikke redd for å hoppe av i svingen? Anonymkode: 6be2d...47a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #13 Skrevet 21. mai 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du var ikke redd for å hoppe av i svingen? Anonymkode: 6be2d...47a Nei, hun sa hun var på p-piller. Satset på at det var riktig. Anonymkode: 34ef4...138
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #14 Skrevet 21. mai 2017 Kjønn: Kvinne Alder: 33 Når: Tre uker siden Hvordan kom det i gang: Hadde møtt hverandre en gang via venner. Skulle ut og ta en øl sammen med flere. Hvem var det med: En bekjent, 23 år. Hva skjedde: Dro hjem sammen med intensjonen at han skulle sove over, tenkte egentlig ikke over mer, men det lå jo i lufta. Satte oss i sofaen, begynte å kline, gikk inn i senga. Fantastisk sex, bestemt ung mann som visste hva han ville. Dagen etter: Morgensex to ganger, med litt slumring mellom. Anonymkode: b8bc9...d8e 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #15 Skrevet 21. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun sa hun var på p-piller. Satset på at det var riktig. Anonymkode: 34ef4...138 Så du spør alle ONS'a dine om de går på prevensjon? Eller hender det at du puler de uten at du vet noe om det? Anonymkode: 6be2d...47a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #16 Skrevet 21. mai 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjønn: Kvinne Alder: 33 Når: Tre uker siden Hvordan kom det i gang: Hadde møtt hverandre en gang via venner. Skulle ut og ta en øl sammen med flere. Hvem var det med: En bekjent, 23 år. Hva skjedde: Dro hjem sammen med intensjonen at han skulle sove over, tenkte egentlig ikke over mer, men det lå jo i lufta. Satte oss i sofaen, begynte å kline, gikk inn i senga. Fantastisk sex, bestemt ung mann som visste hva han ville. Dagen etter: Morgensex to ganger, med litt slumring mellom. Anonymkode: b8bc9...d8e Hvorfor var det så bra sex? Hadde han lang penis, eller hva gjorde han så bra i senga? Øyekontakt? Anonymkode: 6be2d...47a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #17 Skrevet 21. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor var det så bra sex? Hadde han lang penis, eller hva gjorde han så bra i senga? Øyekontakt? Anonymkode: 6be2d...47a Hæ? Lang penis? Hadde han hatt det hadde det ikke vært bra, da hadde det vært vondt en ganske tykk penis hadde han. Ellers var han veldig flink til å kysse, det setter jo standarden litt. Og veldig bra med tunga, og viste at han likte det med lyder da jeg sugde han. Han kasta meg rundt til de stillingene han ville ha meg i, og var også helt med da jeg ville noe. Og latter og fin stemning Anonymkode: b8bc9...d8e 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #18 Skrevet 21. mai 2017 Øyekontakt er forresten bare kleint, ihvertfall når man har litt casual sex. Anonymkode: b8bc9...d8e 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #19 Skrevet 21. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Lang penis? Hadde han hatt det hadde det ikke vært bra, da hadde det vært vondt en ganske tykk penis hadde han. Ellers var han veldig flink til å kysse, det setter jo standarden litt. Og veldig bra med tunga, og viste at han likte det med lyder da jeg sugde han. Han kasta meg rundt til de stillingene han ville ha meg i, og var også helt med da jeg ville noe. Og latter og fin stemning Anonymkode: b8bc9...d8e God kyssing er et must:) Og at de vet å håndtere oss damene bestemt med å kaste oss rundt i senga i den stillongs. De vil ha oss:) Anonymkode: fa566...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #20 Skrevet 21. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Lang penis? Hadde han hatt det hadde det ikke vært bra, da hadde det vært vondt en ganske tykk penis hadde han. Ellers var han veldig flink til å kysse, det setter jo standarden litt. Og veldig bra med tunga, og viste at han likte det med lyder da jeg sugde han. Han kasta meg rundt til de stillingene han ville ha meg i, og var også helt med da jeg ville noe. Og latter og fin stemning Anonymkode: b8bc9...d8e Var penisen lang? Under 15 cm? Hva mener du med kasta deg rundt i stillingene? Sånn fysisk? Anonymkode: 6be2d...47a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå