Gå til innhold

Når mannen din bruker X'ns navn på deg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere reagert om mannen/kjæresten din brukte X'ns navn på deg? 

Anonymkode: b92b7...5e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit happens. Ville ikke reagert noe særlig på det.

• Liker 1
Skrevet

Da slår du tilbake med navnet på eksen din. "Ååååhh, Ivar!!"

• Liker 6
Skrevet

Spørs vel litt settingen

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel litt som at jeg blander navnene på ungene hele tiden :) 

en kompis var sammen med kristine og var utro  med kristin, det ble raskt komplisert....

Anonymkode: 67300...791

• Liker 4
Skrevet

Namna blir lagra i samme skuff i hjerna, så det er veldig vanlig å blande f.eks namn på borna sine, søsken etc. Sannsynlegvis også kjærestar. Litt kleint å kalle noverande kjæreste x-en sitt namn, men det er i samme gate. Lite å reagere på😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da vi nettopp hadde blitt sammen kalte min nåværende mann meg for eksens navn under sex...Det var ingen høydare, men jeg laget ikke noe drama ut av det. Han ble veldig lei seg, men det er sånt som kan skje. 

Nå er vi godt gift og har vært sammen i nærmere 10 år, med barn og bolig og hele pakka. Jeg tror ikke han tenker på eksen i det hele tatt lenger ;) 

Anonymkode: f92be...473

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel litt som at jeg blander navnene på ungene hele tiden :) 

en kompis var sammen med kristine og var utro  med kristin, det ble raskt komplisert....

Anonymkode: 67300...791

Jeg hadde en gang en kjæreste som var utro med ei som heter det samme som meg, det var sikkert praktisk for han... hehe

2 minutter siden, Fjaselina skrev:

Namna blir lagra i samme skuff i hjerna, så det er veldig vanlig å blande f.eks namn på borna sine, søsken etc. Sannsynlegvis også kjærestar. Litt kleint å kalle noverande kjæreste x-en sitt namn, men det er i samme gate. Lite å reagere på😉

Ikke navn generelt, vel? Det er vel følelsene for de personene som blir lagt i samme skuff og er grunnen til at man blander navn på barn og venner osv? Så - dersom nåværende og eks ligger i samme skuff så har det med følelser å gjøre? 

Anonymkode: d8e96...526

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er han veldig stressa, han kan og bruke søstera sitt navn. 

Anonymkode: bee2f...d6f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en gang en kjæreste som var utro med ei som heter det samme som meg, det var sikkert praktisk for han... hehe

Ikke navn generelt, vel? Det er vel følelsene for de personene som blir lagt i samme skuff og er grunnen til at man blander navn på barn og venner osv? Så - dersom nåværende og eks ligger i samme skuff så har det med følelser å gjøre? 

Anonymkode: d8e96...526

Stemmer. Borna sine namn ligg lagra samla, fordi du er glad i dei på same måte. 

Trur ikkje ein eks og ein noverande partner nødvendigvis utløyser same følelsar no, men har gjort det i lagringsøyeblikket...

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det har skjedd mer enn en gang her, enda vi har vært sammen i over 15 år.... Altså, vi har gjort det begge to..... Mamma'n til stebarna bruker min manns navn på sin nye mann, mens vi alle er til stede - men det har vi alle blitt så vant til at ingen bryr seg :P

Vi sier feil navn på unger og hverandre, men ingen føler seg støtt av den grunn! Det går helt fint :)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha...ikke ok! Ville ha blitt sur og opprørt i flere uker. 

Anonymkode: 5116c...3c0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ulrikke skrev:

Hehe, det har skjedd mer enn en gang her, enda vi har vært sammen i over 15 år.... Altså, vi har gjort det begge to..... Mamma'n til stebarna bruker min manns navn på sin nye mann, mens vi alle er til stede - men det har vi alle blitt så vant til at ingen bryr seg :P

Vi sier feil navn på unger og hverandre, men ingen føler seg støtt av den grunn! Det går helt fint :)

Herreguud...for en gjeng! : - /

Anonymkode: 5116c...3c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er ok, men er heller ikke noe å lage dårlig stemning for.

Anonymkode: 28135...0ec

Gjest 123Sol
Skrevet

Med vilje - ikke ok. Hvis det er en glipp - helt ok og hadde ikke brydd meg. 

Skrevet

Jeg har vært sammen med min nåværende samboer i 12 år. Før det var jeg sammen med en mann i 8 år. Jeg og ex'en prater aldri med hverandre, det var jeg som dumpet han etter noen år hvor jeg rett og slett ikke trivdes i forholdet. Likevel så har det hendt noen ganger at jeg har sagt ex'ens navn når det var meningen å si min samboers navn. Det er bare sånt som skjer. 

AnonymBruker
Skrevet

Problemet var at han benektet det når jeg sa at han gjorde det - hvorfor gjøre det om det er ufarlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg blitt jævlig sur for

Anonymkode: 774dd...0be

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet var at han benektet det når jeg sa at han gjorde det - hvorfor gjøre det om det er ufarlig? 

Fordi han sikkert var redd for at du skulle lage en tråd om det på KG;-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...