AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Hvordan ville dere reagert om mannen/kjæresten din brukte X'ns navn på deg? Anonymkode: b92b7...5e1
Gjesten Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Shit happens. Ville ikke reagert noe særlig på det. 1
JohnS Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Da slår du tilbake med navnet på eksen din. "Ååååhh, Ivar!!" 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Det blir vel litt som at jeg blander navnene på ungene hele tiden en kompis var sammen med kristine og var utro med kristin, det ble raskt komplisert.... Anonymkode: 67300...791 4
Fjaselina Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 Namna blir lagra i samme skuff i hjerna, så det er veldig vanlig å blande f.eks namn på borna sine, søsken etc. Sannsynlegvis også kjærestar. Litt kleint å kalle noverande kjæreste x-en sitt namn, men det er i samme gate. Lite å reagere på😉 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 Da vi nettopp hadde blitt sammen kalte min nåværende mann meg for eksens navn under sex...Det var ingen høydare, men jeg laget ikke noe drama ut av det. Han ble veldig lei seg, men det er sånt som kan skje. Nå er vi godt gift og har vært sammen i nærmere 10 år, med barn og bolig og hele pakka. Jeg tror ikke han tenker på eksen i det hele tatt lenger Anonymkode: f92be...473
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir vel litt som at jeg blander navnene på ungene hele tiden en kompis var sammen med kristine og var utro med kristin, det ble raskt komplisert.... Anonymkode: 67300...791 Jeg hadde en gang en kjæreste som var utro med ei som heter det samme som meg, det var sikkert praktisk for han... hehe 2 minutter siden, Fjaselina skrev: Namna blir lagra i samme skuff i hjerna, så det er veldig vanlig å blande f.eks namn på borna sine, søsken etc. Sannsynlegvis også kjærestar. Litt kleint å kalle noverande kjæreste x-en sitt namn, men det er i samme gate. Lite å reagere på😉 Ikke navn generelt, vel? Det er vel følelsene for de personene som blir lagt i samme skuff og er grunnen til at man blander navn på barn og venner osv? Så - dersom nåværende og eks ligger i samme skuff så har det med følelser å gjøre? Anonymkode: d8e96...526 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #10 Skrevet 21. mai 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville dere reagert om mannen/kjæresten din brukte X'ns navn på deg? Anonymkode: b92b7...5e1 Da er han veldig stressa, han kan og bruke søstera sitt navn. Anonymkode: bee2f...d6f 1
Fjaselina Skrevet 21. mai 2017 #11 Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en gang en kjæreste som var utro med ei som heter det samme som meg, det var sikkert praktisk for han... hehe Ikke navn generelt, vel? Det er vel følelsene for de personene som blir lagt i samme skuff og er grunnen til at man blander navn på barn og venner osv? Så - dersom nåværende og eks ligger i samme skuff så har det med følelser å gjøre? Anonymkode: d8e96...526 Stemmer. Borna sine namn ligg lagra samla, fordi du er glad i dei på same måte. Trur ikkje ein eks og ein noverande partner nødvendigvis utløyser same følelsar no, men har gjort det i lagringsøyeblikket... 1
Ulrikke Skrevet 21. mai 2017 #12 Skrevet 21. mai 2017 Hehe, det har skjedd mer enn en gang her, enda vi har vært sammen i over 15 år.... Altså, vi har gjort det begge to..... Mamma'n til stebarna bruker min manns navn på sin nye mann, mens vi alle er til stede - men det har vi alle blitt så vant til at ingen bryr seg Vi sier feil navn på unger og hverandre, men ingen føler seg støtt av den grunn! Det går helt fint
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #13 Skrevet 21. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville dere reagert om mannen/kjæresten din brukte X'ns navn på deg? Anonymkode: b92b7...5e1 Haha...ikke ok! Ville ha blitt sur og opprørt i flere uker. Anonymkode: 5116c...3c0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #14 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, Ulrikke skrev: Hehe, det har skjedd mer enn en gang her, enda vi har vært sammen i over 15 år.... Altså, vi har gjort det begge to..... Mamma'n til stebarna bruker min manns navn på sin nye mann, mens vi alle er til stede - men det har vi alle blitt så vant til at ingen bryr seg Vi sier feil navn på unger og hverandre, men ingen føler seg støtt av den grunn! Det går helt fint Herreguud...for en gjeng! : - / Anonymkode: 5116c...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #15 Skrevet 21. mai 2017 Jeg synes ikke det er ok, men er heller ikke noe å lage dårlig stemning for. Anonymkode: 28135...0ec
Gjest 123Sol Skrevet 21. mai 2017 #16 Skrevet 21. mai 2017 Med vilje - ikke ok. Hvis det er en glipp - helt ok og hadde ikke brydd meg.
Wenda Skrevet 21. mai 2017 #17 Skrevet 21. mai 2017 Jeg har vært sammen med min nåværende samboer i 12 år. Før det var jeg sammen med en mann i 8 år. Jeg og ex'en prater aldri med hverandre, det var jeg som dumpet han etter noen år hvor jeg rett og slett ikke trivdes i forholdet. Likevel så har det hendt noen ganger at jeg har sagt ex'ens navn når det var meningen å si min samboers navn. Det er bare sånt som skjer.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #18 Skrevet 21. mai 2017 Problemet var at han benektet det når jeg sa at han gjorde det - hvorfor gjøre det om det er ufarlig? Anonymkode: b92b7...5e1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #19 Skrevet 21. mai 2017 Det hadde jeg blitt jævlig sur for Anonymkode: 774dd...0be 1
Mousj Skrevet 21. mai 2017 #20 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet var at han benektet det når jeg sa at han gjorde det - hvorfor gjøre det om det er ufarlig? Anonymkode: b92b7...5e1 Fordi han sikkert var redd for at du skulle lage en tråd om det på KG;-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå