Gå til innhold

Undertøy som ikke sklir inn i rumpa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er slank, men har en såkalt (litt stor) hjerteformet rumpe (opp ned hjerte) som gjør at undertøy sklir inn mot midten, og det er jo ikke særlig behagelig og blir klumpete eller stramt. Er det noen som har erfaring med hvordan form på undertøyet som sitter bra? Eks, thong, truser, string, brazilian, tanga, bikini, hipster etc? Med string så går det jo bra, men noen ganger passer det bedre med noe som dekker lit mer eller er mer behagelig.

Takker for alle svar :)

Anonymkode: 362b2...90b

Videoannonse
Annonse
Gjest Tamsi
Skrevet

Ingen anelse faktisk. Jeg har så mange typer, og jeg synes jeg retter på alle sammen. Det eneste som sitter skikkelig på rumpa mi er string, for de skal allerede være der :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tamsi skrev:

Ingen anelse faktisk. Jeg har så mange typer, og jeg synes jeg retter på alle sammen. Det eneste som sitter skikkelig på rumpa mi er string, for de skal allerede være der :fnise: 

:fnise: flere som har samme problem skjønner jeg, vi får vente å se om noen andre har råd til oss da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor rumpe, og sliter med det samme. Og eneste truse jeg har funnet, som sitter som den skal, er fra primark. Ganske irriterende, da mine nå starter å bli ganske utvasket. Og litt dyrt å reise til et land som har primark, bare for å kjøpe truser. Ellers har jeg prøvd så utrolig mange forskjellige, men de sklir bare inn i rumpa.

Anonymkode: f6c40...a9c

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker dere andre på stranden da? På meg er det så ille at jeg må gå med shorts :sukk:

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er slank, men har en såkalt (litt stor) hjerteformet rumpe (opp ned hjerte) som gjør at undertøy sklir inn mot midten, og det er jo ikke særlig behagelig og blir klumpete eller stramt. Er det noen som har erfaring med hvordan form på undertøyet som sitter bra? Eks, thong, truser, string, brazilian, tanga, bikini, hipster etc? Med string så går det jo bra, men noen ganger passer det bedre med noe som dekker lit mer eller er mer behagelig.

Takker for alle svar :)

Et ikke eksisterende problem etter overgang til undertøy fra Calida. Passformen og elestiteten er mye bedre enn både Sloggy og andre ekle merker. Koster litt, men holder vask etter vask etter vask. 

Anonymkode: dc64e...e81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank og vanlig rumpe, skjer med meg også. Håpet på å få tips i denne tråden ;) 

Anonymkode: cd55a...b1b

AnonymBruker
Skrevet

Bestemortruser! Eller hva man skal kalle dem. Hipstere som har strikk rundt bena. De holder seg pent på plass og sklir ikke opp på langt nær like mye som andre truser jeg bruker. Hvis man unngår at strikken sklir oppover rumpa blir det heller ikke trusekanter å snakke om.

Anonymkode: d8822...716

• Liker 1
Skrevet (endret)

De eneste trusene som ikke sklir alt for mye i rumpa er vanlige trekantformtruser. Altså vanlige truser. :fnise: Men, det må være bomull. Glattere stoff gjør at det sklir mer. 

Ellers er det få truser som ikke sklir. Hipstere er verstingen hos meg!

Hilsen ei med en god og rund stump. 

Endret av s0la
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best brazilian cut på truser. Synes det er finest også. De er litt mindre enn hipster.

Anonymkode: 0861e...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Luksusproblem. Misunnelig :ler:

Anonymkode: a52bf...2a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bestemortruser! Eller hva man skal kalle dem. Hipstere som har strikk rundt bena. De holder seg pent på plass og sklir ikke opp på langt nær like mye som andre truser jeg bruker. Hvis man unngår at strikken sklir oppover rumpa blir det heller ikke trusekanter å snakke om.

Anonymkode: d8822...716

Hvilke da ? Lettere sagt enn gjort , hehe!

Anonymkode: ec8b6...ad2

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et ikke eksisterende problem etter overgang til undertøy fra Calida. Passformen og elestiteten er mye bedre enn både Sloggy og andre ekle merker. Koster litt, men holder vask etter vask etter vask. 

Anonymkode: dc64e...e81

Hvilke modeller anbefaler du? 

Gjest Tigress
Skrevet

Har prøvd alt, alt sklir opp i baken. Det er jo ein av fordelane med string, dei skal jo allereie vere der. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke kjempestor rumpe, men jeg føler at alt glir inn. String er ikke mi greie... Men så finnes det boxere (for jenter) som fungerer ypperlig. Sist kjøpte jeg noen som er type "mid waist", at de går litt opp på magen. Vel, mine går ikke opp på magen da ræva er for stor, så de sitter råfint på meg. Mener det var fra en billig kjedebutikk som Lindex eller Kappahl... Men kanskje har ikke jeg stor nok rumpe...?

Anonymkode: 56c4c...692

Skrevet

Sportsboxere fra Pierre Robert. Det er de eneste som holder over tid her i huset. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...