Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det skjedde en dag da jeg hadde det veldig travelt. Jeg hadde på meg buksa og dro opp glidelåsen. Plutselig sto jeg med glideren i hånda. Buksa har ikke noe som stopper glideren fra å gli av. 

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal få den på igjen?:)

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, skiløperen skrev:

Hei! Det skjedde en dag da jeg hadde det veldig travelt. Jeg hadde på meg buksa og dro opp glidelåsen. Plutselig sto jeg med glideren i hånda. Buksa har ikke noe som stopper glideren fra å gli av. 

Trodde skiløpere hadde full kontroll på "glideren" sin :fnise:

Anonymkode: 0e6d3...67a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, skiløperen skrev:

Har du prøvd å bare tre den på igjen? Ellers vet jeg i grunnen ikke hva du kan gjøre...

Anonymkode: 445b0...cad

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å bare tre den på igjen? Ellers vet jeg i grunnen ikke hva du kan gjøre...

Anonymkode: 445b0...cad

jepp, flere ganger, uten hell. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, skiløperen skrev:

jepp, flere ganger, uten hell. 

Gå til en skomaker og få han til å sette på en ny stopper. Det er mangelen på den som gjør at den faller av. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå til en skomaker og få han til å sette på en ny stopper. Det er mangelen på den som gjør at den faller av. 

okei, hadde et lite håp om å få fikse det selv, men det går kanskje ikke:/

Skrevet

Som andre sier, uten stopper er det ingen vits i å sette på glidelåsen igjen. 

Jeg ville enten kasta buksa, eller sydd på ny glidelås selv. Det er herk med glidelåser.

Du kan sette på glideren igjen, men den vil bare falle av. Med mindre du lager en provisorisk stopper med limpistol ;)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Simbyxor skrev:

Som andre sier, uten stopper er det ingen vits i å sette på glidelåsen igjen. 

Jeg ville enten kasta buksa, eller sydd på ny glidelås selv. Det er herk med glidelåser.

Du kan sette på glideren igjen, men den vil bare falle av. Med mindre du lager en provisorisk stopper med limpistol ;)

Tusen takk for svar. Haha, ikke dumt med limpistol-forslaget, men blir et problem når jeg ikke får den på en gang. 

Skrevet
1 minutt siden, skiløperen skrev:

Tusen takk for svar. Haha, ikke dumt med limpistol-forslaget, men blir et problem når jeg ikke får den på en gang. 

Ja, ikke sant. Hvis du får klippet av 0,5 cm av glidelåsen på den ene siden, så er det lettere å sette på glidelåsen igjen. 

her er en video

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Simbyxor skrev:

Ja, ikke sant. Hvis du får klippet av 0,5 cm av glidelåsen på den ene siden, så er det lettere å sette på glidelåsen igjen. 

her er en video

tusen takk, den videoen hjalp skikkelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...