Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å ta et toerfag (fordypning) i min bachelor. Dette undervises i høstsemesteret. Nå er det en risiko for at jeg ikke består enerfaget (fra førsteåret). Dette er ikke fordi jeg ikke forstår det, men fordi jeg av ulike grunner ikke har fått lest det jeg skal. Ønsker ikke å gå mer inn på det. Men, man får jo ikke ta toerfaget før enerfaget er bestått. Kan jeg da følge toerfagets forelesninger til høsten og ta eksamen neste vår? Da  forutsatt at jeg består enerfaget til høsten? Jeg kan selvsagt bare lese selv før jeg tar eksamen, men jeg lærer mye av å følge forelesninger så hadde vært fint om det går å melde seg opp til å følge forelesningsrekken, uten å melde meg til vurdering i faget.

Anonymkode: 548bd...dd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom forelesningene er åpne er det jo bare å følge de. De aller fleste forelesninger er åpne. Du kan sikkert også alliere deg med noen for å få tak i alt som legges ut. 

Jeg tviler på at du kan melde deg opp i faget (bare undervisning) dersom du ikke har bestått kravet for å ta emnet, men jeg er ikke helt sikker. Jeg ville ha forhørt meg med emneansvarlig. 

Anonymkode: c57c1...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...