AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Når han ikke er interresert overhodet? Fortell oss om situasjoner hvor dere har blitt sjekket opp, men ikke likte kvinnen som sjekket dere opp. Anonymkode: a2289...080
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Avviser høflig? Evnt. forteller at jeg er opptatt. Ikke verre enn det. Anonymkode: 17880...04c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Om det er i fysisk forstand så sier jeg at jeg er opptatt eller at jeg ikke er interessert i noe akkurat nå (selv om det betyr at jeg ikke er interessert i dama). Er det over nett feks så regner jeg med at hu skjønner tegninga når jeg ikke svarer / svarer kort og uinteressert. Men jeg er alltid høflig. Anonymkode: ee5db...d12
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Jeg ville sagt at jeg er smigret og det var veldig hyggelig at hun tok kontakt, men at jeg for tiden ikke var interessert i et forhold akkurat nå. Jeg er jo interessert i et forhold, men det er jo bare en enkel og grei unskyldning hvis jeg følte at vi var en dårlig match og jeg ville avvise på en grei og enkel måte. Anonymkode: 5527a...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt at jeg er smigret og det var veldig hyggelig at hun tok kontakt, men at jeg for tiden ikke var interessert i et forhold akkurat nå. Jeg er jo interessert i et forhold, men det er jo bare en enkel og grei unskyldning hvis jeg følte at vi var en dårlig match og jeg ville avvise på en grei og enkel måte. Anonymkode: 5527a...7a6 Det der er faktisk ganske dårlig gjort, for du holder henne på gress.. hun kommer til å vente på at du blirklar for et forhold bare du får tenkt deg om. Si heller at kjemien ikke stemmer helt. Anonymkode: f3695...5c1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Jeg flørter tilbake, har det moro den kvelden og muligens den natta. Har gitt feil navn tidligere og sagt jeg skal ringe dagen etter hvilket jeg dropper om jeg ikke liker dama. Anonymkode: 12861...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 Jeg synes menn stort sett er flinke til å avvise på en høflig og hyggelig måte. Har ikke blitt avvist ofte, men det har hendt ett par ganger at jeg har prøvd å sjekke opp en opptatt mann ute på byen (eller så sa de det bare som en unnskyldning ). Uansett, jeg synes dette er noe damer burde tenke over og ta litt til seg. Jeg har sett flere damer som avviser på en skikkelig frekk og nedlatende måte. Er pinlig å se på. At man blir sjekket opp er jo et kompliment, og den andre parten stiller seg jo litt sårbar. Da skal man være hyggelig (med mindre den andre sjekker opp på en ufin måte). Anonymkode: dded4...228 3
Lurium Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 Lar være å føre samtalen, holder meg til overfladiske samtaletema som vær og vind, vente til noen andre kommer og "tar over" samtalepartner, slik at jeg kan unnskylde meg selv. (I min alder er dette stort sett voksen setting, seminar, kurs, middager med venners venner osv).
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 Er høflig, takker for komplimentet, oppfordrer hun til å prøve seg på andre og er tydelig på hvorfor jeg ikke er interessert. Anonymkode: fe755...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå