Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

her er en liten liste over små ting jeg synes folk gjør som kan bli litt irriterende og plagsomt. Håper ikke jeg er den eneste som synes dette er irriterende. 🤑

1: folk som tar alt seriøst. 

2: folk som maser og man aldri får fred 😩

3: folk som stopper opp midt i veien når du er rett bak og må finne en annen vei for å få komme forbi.

4: folk som tror de er best i alt.

5: folk som sier at de skal ha respekt men ikke respekterer den andre personen tilbake. 

6: folk som råkliner i all offentlighet, blir seriøst flau, er greit med litt kyssing men går en grense der også. 

7: folk som skylder på andre men så er det egentlig deres egen feil. 

8:  folk som bruker ordene seriøst, liksom og herregud i hver eneste setning når man har en samtale går greit på meldinger men litt irrerende når man prater med hverandre hvis det blir for ofte. 

9: når man går i butikken og de som jobber der er sure og gretne. 

Vel det var dette jeg kom på så langt. 

Anonymkode: 51e42...c98

• Liker 2
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1107910-ting-folk-gj%C3%B8r-som-er-irriterende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, The Kitten skrev:

Veldig enig i det tredje punktet ditt. 

At man alltid skal tilpasse farten etter den som går saktest. Kan de ikke få ræven i gir? 

Ja, er så syyyykt irriterende 😩

AnonymBruker
9 minutter siden, Miss.Whitefox skrev:

Folk som tygger svor, både med åpen og lukket munn. Jeg blir lettere aggressiv av lyden.

Hehe, huff er værst når munnen er åpen da , men skjønner frustrasjonen din 😛

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som uttaler seg om ting de ikke har det minste peiling på.

Folk som anmelder filmer uten å ha sett dem.

Folk som ikke har empati.

Anonymkode: 3b436...c34

Sant, huff det er irriterende 😩

AnonymBruker

Folk som slafser og smatter når de spiser eller tygger tyggis.

Prater med mat i munn.

Snyltere.

Masete folk.

Folk som tror de har krav på å vite alle detaljer om deg. Gjerne intime og.

Anonymkode: 8d14e...d86

AnonymBruker

Folk som forsyner seg mer enn de spiser opp. Jeg får ikke sagt det nok! Det kan koke i meg når jeg ser det. Tenk at de stykket du legger igjen på tallerknen, fikk ikke den som kanskje var mer sulten . Og tenkt på hvor mye mat det utgjør til sammen, om man tenker på alle som gjør dette. 

Folk som alltid skal ha ordet. Eller oppmerksomheten og ledelsen for dn saks skyld. De finner seg gjerne en fast person å hakke på. De gjør det skjul. De skal alltid kverulere, protestere eller ha en bedre ide enn andre.

Folk som skal ha bekreftelse. På utseendet sitt.. oftest kvinnfolk. "Godt med sol/endelig kan jeg sole meg!" , i det de har satt på selvutløser eller fått noen til å ta bilde av seg i bikini. De ligger i den mest ubehagelige stillingen på et ubehagelig sted. Det er svært gjennomskuelig at de bare vil ha kommentarer på den fine kroppen sin :alice: . Eller "god natt" selfies hvor håret ligger perfekt og all sminka er perfekt. Personen sover altså med all sminka, og gjør trutmunn? Det var ikke noen godnatt selfie, egentlig vil de bare høre "sååå peeen!" 

Folk som kaller seg fattige, men likevel ikke skal ha noe gratis. Har vært borti et par av dem. Jeg har ikke nølet med å gi bort noe jeg ikke trenger, eller latt vedkommende låne noe. Siden det ikke kostet meg noe uansett.. men så rart de likevel vil bruke penger på det:vetikke:

Fasade mennesker som vasker leiligheten, kjøkkenet før det postes på insta. Den nye fine bilen til en mill eller de perfekte turene med flotte drinker :P så vet du egentlig at den ene parten er utro, voldelig...eller at bilen delvis ble kjøpt av noens rike foreldre.

Folk som alltid trekker seg!! Til hver gang! De som ikke tør gjøre noe nytt..noen gang. Mulig disse for det meste holder til på bygda? Enten det er prat om en ferie til utlandet, å flytte til en stor by eller gjøre en forandring. Dette blir ønsket og planlagt, men når sjangsen er der og man kan ta den, er skrittet for langt. Steget er for stort og det er tryggest å bli i bobla si ;) 

Anonymkode: 30f64...e8f

AnonymBruker

Dette synest jeg er irriterende:

- Evigvarende knitring med pose/ emballasje.

- Smatting/ tyggelyder.

- Tastaturtrykking.

- Roting i penalhus.

- Trykking på kalkulator.

- Snufsing.

Noen av mange irriterende ting. Det er så irriterende at jeg ofte skjelver av sinne.

Anonymkode: c3be5...249

AnonymBruker

Folk som ikke overholder båndtvangen på drittbikkjene sine selv i turområder i byer og som tror ALLE syns monsterbikkjene deres  er bare såååå søte. Hundeeiere er mye verre enn barneforeldre sånn sett..

Anonymkode: 20085...63b

Annonse

- Når folk skal gjenta seg selv hele tiden. 
- Når folk gir skylda til andre.
- Når folk kritiserer andre som ikke er tilstedet for å kunne forsvare seg. 
- Folk som alltid skal ha det mye verre enn alle andre
- Folk som ikke eier sosiale antenner og sier og gjør merkelige ting i sosiale settinger. 
- Folk som ikke holder kjeft i to sekunder
- Folk som skaffer seg dyr uten å ha kunnskap om dyret og ikke egentlig vet hvordan man tar vare på de. 

Annonse
AnonymBruker

Forstå-seg-påere som alltid innbiller seg at de heile tiden veit veldig mye mer enn alle andre. Uansett hva det er snakk om, så kommer de med meningene sine. Alle som ikker er hundre prosent enige med dem, er viss nok stokk stein dumme. 

Hvis en person har vært for eksempel til en bestemt butikk, og en "forstå-seg-påer" (som ikke var med til denne butikken, i det hele tatt!) påstår at det sikkert var veldig mange  kunder innom denne butikken akkurat da. Så sier de som faktisk var innom butikken at det var maks ett par andre kunder der. Da blir "forstå-seg-påeren" iirritert, fordi man blir motsagt. For forstå-seg-påeren veit jo liksom ALLTID best uansett. Selv om ting som de aldri har vært vitne til, og egentlig ikke veit noe  som helst om... 

Eller hvis en hund eller katt har vært til en årlig  sjekk hos dyrlegen. En forstå-seg-påer - som ikke er utdannet veterinær selv, og heller  aldri har hatt noe med dyr å gøre - påstår at hunden eller katten garantert er for tykk, eller at den er alt for tynn. Selv om dyrlegen  allerede har sagt at dyret har en helt fin vekt. :frkk: For en viktigper og forstå-seg-påer veit jo jo selvfølgelig veldig mye mer, enn noen som faktisk har flere års utdannelse (pluss arbeidserfaring!) innenfor et bestemt emne.... 

Anonymkode: a6c8d...157

Folk som bruker margarin i oppskrifter der det står spesifisert smør i oppskriften! Nei det blir ikke hvitløkssmør eller smørkrem når basisen består av margarin!

Sinker i trafikken. Kan få SPADER av folk som ligger under fartsgrensen når ingenting tilsier at man bør sette ned farten. Vurderer seriøst å ringe politiet neste gang jeg ligger bak noen som ligger i 70 i 90sonen uten å hjelpe trafikken forbi!

Hårsåre og nærtakende mennesker som vrir og vender på alt man sier for å tolke det i verste mening.

Folk som alltid snakker om diagnosen sin. Ja jeg har også en kronisk diagnose, men jeg bruker ikke hvert ledige minutt til å fronte meg selv og hvor jævlig jeg har det enkelte dager.

Folk som ikke eier folkeskikk og aldri har lært skikk og bruk. Man går ikke i joggebukse på restaurant, man bruker ikke joggesko til bunaden, man kommer ikke i jeans i en begravelse, man sniker ikke i kassa på butikken.

Hylende små grineunger. Jeg får spader hver gang jeg ser foreldre med ustyrlige monstre på butikken. De hyler og griner og springer ofte nesten ned eldre mennesker. Jeg ER så glad våre barn er store, og jeg er så glad ingen av vennene våre har småbarn.

Folk som ikke klarer å vente på svar på sms/messenger. Har jeg ikke svart på meldinga innen 5 minutter får du ringe om det haster. Ikke send 48 nye meldinger iløpet av 2 timer med "?" Og "kan du svare" og "halloo!" 

Urenslige mennesker. Skal du ut blandt folk, ta en dusj. Selv om du ikke kjenner det selv så kjenner jeg odouren av ditt udusjede legeme.

Folk som lar bikkja si stå ute og bjeffe kl 01. Nei det plager ikke MEG så voldsomt, men det er irriterende at folk er så frekke og har så lite respekt for sine naboer.

Folk med psykiske lidelser som forventer at alle skal innrette seg etter dem og deres behov 24/7.

Endret av Timsy
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...