Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har funnet tannblekning til hjemmebruk som gir varige resultater?
koster jo en formue hos tannlegen... :dry:

har vurdert pro whitening men er så usikker på om det gir varige resultater. vil ikke kaste pengene ut av vinduet heller

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

crest whitestrips

Anonymkode: f4fd7...ae5

• Liker 2
Skrevet

å? aldri hørt om. skal sjekke ut!

Skrevet

Enig med AB over meg. Crest whitestrips gir veldig gode resultater. Varig blir det ikke, men det blir det ikke med noe tannbleking. Hvor lenge det holder kommer an på flere ting som kaffedrikking, røyking etc. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

crest whitestrips

Nettsidens deres på norsk er jo helt rar. Oversatt dårlig.  Og høye priser også. Koster jo like mye hos tannlegen 

Anonymkode: 3f344...112

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettsidens deres på norsk er jo helt rar. Oversatt dårlig.  Og høye priser også. Koster jo like mye hos tannlegen 

Du får det billig på eBay.

Anonymkode: 940fa...fec

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke norsk nettside.

Skrevet

Jeg har hjemmetannbleking via min kommunale tannpleier, og det kostet 5000 kr.  Tok avstøpning over og under, og jeg kjøper blekemiddel der, men bruker det hjemme.  Er veldig fornøyd!

Skrevet

Ser mange har begynt å bruke det sorte pudderet/tannkremen.. Ser helt groteskt ut, tror jeg hadde brekt meg nok til pustestans. Men funker den? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke norsk nettside.

Nei men en norsk side selger hovedsakelig deres produkter.

Skrevet
3 minutter siden, Miss.Whitefox skrev:

Ser mange har begynt å bruke det sorte pudderet/tannkremen.. Ser helt groteskt ut, tror jeg hadde brekt meg nok til pustestans. Men funker den? 

det er kull tabeletter. tror ikke det funker i lengden nei. føler bare det sliper emaljen

Skrevet
8 minutter siden, The Kitten skrev:

Enig med AB over meg. Crest whitestrips gir veldig gode resultater. Varig blir det ikke, men det blir det ikke med noe tannbleking. Hvor lenge det holder kommer an på flere ting som kaffedrikking, røyking etc. 

har du prøvd det selv? hvor bestilte du fra? den norske nettsiden til crest virket ikke helt god

Skrevet
Akkurat nå, haze skrev:

det er kull tabeletter. tror ikke det funker i lengden nei. føler bare det sliper emaljen

Ahh, høres ut som noe man bør styre unna! Jeg hadde nok fått syreskader av opplegget, brekt meg bare av synes :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, haze skrev:

har du prøvd det selv? hvor bestilte du fra? den norske nettsiden til crest virket ikke helt god

Ja, jeg bruker den 1-2 ganger i året. Hos meg holder tennene seg skikkelig hvite i cirka 3 måneder og så tar det jeg en ny runde når tennene begynner å se misfarget ut av snusing og kaffedrikking. 

Har familie i USA så kjøper med meg når jeg er der, så har ikke bestilt fra nett. 

Hvis du er skeptisk til å bestille noe, så har jeg også god erfaring med Smilelab som man får på Vita. Eneste er at jeg ikke synes de tar like mye hvis de er skikkelig misfarget, men den funker veldig bra ellers. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, haze skrev:

Buker den ca to ganger i året for å friske opp. Kjøper fra ebay.

AnonymBruker
Skrevet

Kun tannbleking hos tannlege eller kosmetisk sykepleier / salong som funker. Men hør min advarsel, det iiiiser og jeg satt med lynnedslag i tennene ut kvelden samme dag jeg bleket kl 12 på dagen! Nesten uutholdelig! Ble redd! Men nå vet jeg jo at det er vanlig for de med sensitive tenner så OM jeg noengang utsetter meg for det igjen er jeg forberedt på følgene av det.  

Anonymkode: 276c6...b34

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmebleking som alle bloggere reklamerer for kan ikke fungere fordi det ikke inneholder blekemiddel, eller inneholder så lite blekemiddel at det ikke er mulig å se noen effekt. Det eneste som fungerer er det du får hos tannlegen, dessverre

Anonymkode: 91fb6...f5f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man vil ødelegge emaljen, er det bare å kjøre på med tannbleking...

Anonymkode: 9b658...e1f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...