AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Ville du som mann hatt ei kvinne uten former? Jeg mener det må være et visst volum på rumpa og brystene. Mage og midje, må være smalest mulig, såklart. Et annet krav er at hun ikke må være prippen. Hvis jeg har lyst, hvorfor klage på at hun må på kne. Det er et symbiotisk forhold, hvor den andre gir for å få. Anonymkode: 47efd...fc2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 This ain't build a bitch.com!! Anonymkode: c78a6...de0 11
Mylian Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du som mann hatt ei kvinne uten former? Jeg mener det må være et visst volum på rumpa og brystene. Mage og midje, må være smalest mulig, såklart. Et annet krav er at hun ikke må være prippen. Hvis jeg har lyst, hvorfor klage på at hun må på kne. Det er et symbiotisk forhold, hvor den andre gir for å få. Anonymkode: 47efd...fc2 Ja, men mannen må selvsagt ha stor pikk og sixpack. Dessuten må han ned og slikke når som helst, uansett hvor lenge det er siden jeg har dusjet. Gi og ta! 30
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, Mylian skrev: Ja, men mannen må selvsagt ha stor pikk og sixpack. Dessuten må han ned og slikke når som helst, uansett hvor lenge det er siden jeg har dusjet. Gi og ta! Jeg er i jobb. Anonymkode: 47efd...fc2
Gjest Tamsi Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, Mylian skrev: Ja, men mannen må selvsagt ha stor pikk og sixpack. Dessuten må han ned og slikke når som helst, uansett hvor lenge det er siden jeg har dusjet. Gi og ta! Han må være over 1.80 og tjene minst 500k i året også. Tror det er sånn regla går.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Hun bør være sterilisert. Jeg vil ikke knulle med regnfrakk. Unger skal jeg for all del ikke ha, det får holde med kjerring. Anonymkode: 47efd...fc2
Mylian Skrevet 20. mai 2017 #7 Skrevet 20. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unger skal jeg for all del ikke ha, det får holde med kjerring. Anonymkode: 47efd...fc2 Da kan du jo bare sterilisere deg? 14
Miss.Wildfox Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 Det viktigste med en bil er at den er griselekker å se på, noe andre menn snur seg etter og som er deilig å sitte i. Panseret skal romme en leken motor med plenty hestekrefter - nok til at det suger bra i G-punkt.. eh G-kreftene. At kjerra er totalt ubrukelig og parkert med rådebank er totalt uvesentlig, for du har den feteste bilen. Selv om den ikke virker.. Right? 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #9 Skrevet 20. mai 2017 7 minutter siden, Mylian skrev: Da kan du jo bare sterilisere deg? Sant nok. Ble litt overivrig her. Anonymkode: 47efd...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #10 Skrevet 21. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville du som mann hatt ei kvinne uten former? Jeg mener det må være et visst volum på rumpa og brystene. Mage og midje, må være smalest mulig, såklart. Et annet krav er at hun ikke må være prippen. Hvis jeg har lyst, hvorfor klage på at hun må på kne. Det er et symbiotisk forhold, hvor den andre gir for å få. Anonymkode: 47efd...fc2 Men demands a girl with a skinny waist and thick ass, all they have to put to the table is a soundcloud link and a wierd hat. Check yourself! Kroppen du beskriver er unaturlig. En som har smal midje er sannsynligvis fettfattig eller kanskje til og med undervektig, og da er sjansen for en rumpe med mye volum liten. (Og vica versa en stor rumpe sitter på kropper med høy fettprosent og da er ikke en smal midje sannsynlig ) Men du kan jo sikkert tilby deg å betale 160.000 for rumpeoperasjon til henne sånn som karadashian søstrene og Sophie Elise har gjort om det er så viktig for deg! Så legger du av penger til penisfortykkelse og penisforlengelse samtidig, for du, som er så hjernevasket å søke den perfekte kropp i unaturlige propsisjoner, har garantert ikke den perfekte penis selv. Du skriver at hun ikke må være prippen og kunne stille til disposisjon for å få kuken din tredd ned i halsen når enn du ønsker det uten å klage. Vel, å være prippen har ikke så mye med å frivillig la seg utsette, nesten trues til å få et kvalmtsmakende svamplegeme i drøvelen sin som attpå til styres av en som bruker den åpenbart undertrykkende betegnelsen "ned på kne" , og som skyter ut yoghurt eller balsam konstistens aktig lunken guffe i en hastighet på 45km/t. Prøv å ta en tannbørste langt inn i din egen munn og du vil brekke deg, tving deg til å holde den der selvom det er ubehagelig og du vil få tårer i øynene og etterhvert kaste opp. Så gir du noen andre kontrollen over tannbørsten i munnen din og bytter den ut med en like lang gjenstand på tykkelse med dopapprullen. Deilig? Jeg regner med du uten å nøle eller klage slikker henne når hun ønsker også, uansett lukt eller smak - selvom det å slikke fitte altså dytte ut sin tunge fra munnen, ikke kan på langt nær sammenlignes med å få en gjenstand (kuk) langt INN i munnen. Du kaller det "symbiotisk forhold", og du vet at parasitter også legger i denne kategorien? Du glir fint inn der, blandt de gifte lavmål parasittende som helst skulle vært utsletta med de holdningene du har. Anonymkode: 3d4d1...a69 10
Gjest Coolaid Skrevet 21. mai 2017 #11 Skrevet 21. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville du som mann hatt ei kvinne uten former? Jeg mener det må være et visst volum på rumpa og brystene. Mage og midje, må være smalest mulig, såklart. Et annet krav er at hun ikke må være prippen. Hvis jeg har lyst, hvorfor klage på at hun må på kne. Det er et symbiotisk forhold, hvor den andre gir for å få. Anonymkode: 47efd...fc2 Makan til BS. Guttunge.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #12 Skrevet 21. mai 2017 Og folk går på tråden hver gang... Anonymkode: 3eaa3...123 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #13 Skrevet 21. mai 2017 9 timer siden, Mylian skrev: Ja, men mannen må selvsagt ha stor pikk og sixpack. Dessuten må han ned og slikke når som helst, uansett hvor lenge det er siden jeg har dusjet. Gi og ta! Enig. Siden ts har slike krav om hvordan dama må se ut, så er vel han ganske muskuløs og har stor pikk ikke sant ts? Vedder på ts er en guttunge på 16 Anonymkode: c8162...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #14 Skrevet 21. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men demands a girl with a skinny waist and thick ass, all they have to put to the table is a soundcloud link and a wierd hat. Check yourself! Kroppen du beskriver er unaturlig. En som har smal midje er sannsynligvis fettfattig eller kanskje til og med undervektig, og da er sjansen for en rumpe med mye volum liten. (Og vica versa en stor rumpe sitter på kropper med høy fettprosent og da er ikke en smal midje sannsynlig ) Men du kan jo sikkert tilby deg å betale 160.000 for rumpeoperasjon til henne sånn som karadashian søstrene og Sophie Elise har gjort om det er så viktig for deg! Så legger du av penger til penisfortykkelse og penisforlengelse samtidig, for du, som er så hjernevasket å søke den perfekte kropp i unaturlige propsisjoner, har garantert ikke den perfekte penis selv. Du skriver at hun ikke må være prippen og kunne stille til disposisjon for å få kuken din tredd ned i halsen når enn du ønsker det uten å klage. Vel, å være prippen har ikke så mye med å frivillig la seg utsette, nesten trues til å få et kvalmtsmakende svamplegeme i drøvelen sin som attpå til styres av en som bruker den åpenbart undertrykkende betegnelsen "ned på kne" , og som skyter ut yoghurt eller balsam konstistens aktig lunken guffe i en hastighet på 45km/t. Prøv å ta en tannbørste langt inn i din egen munn og du vil brekke deg, tving deg til å holde den der selvom det er ubehagelig og du vil få tårer i øynene og etterhvert kaste opp. Så gir du noen andre kontrollen over tannbørsten i munnen din og bytter den ut med en like lang gjenstand på tykkelse med dopapprullen. Deilig? Jeg regner med du uten å nøle eller klage slikker henne når hun ønsker også, uansett lukt eller smak - selvom det å slikke fitte altså dytte ut sin tunge fra munnen, ikke kan på langt nær sammenlignes med å få en gjenstand (kuk) langt INN i munnen. Du kaller det "symbiotisk forhold", og du vet at parasitter også legger i denne kategorien? Du glir fint inn der, blandt de gifte lavmål parasittende som helst skulle vært utsletta med de holdningene du har. Anonymkode: 3d4d1...a69 Nå ble jeg lei meg. Det er så sant det du skriver, og nå ønsker jeg å forandre meg selv og mitt liv. Takk. Anonymkode: 47efd...fc2
Edie Skrevet 24. mai 2017 #15 Skrevet 24. mai 2017 Ryddet for bilde med opphavsrett, brukerdebatt, spekulasjoner og omtale av kropp. Edie, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå