Gå til innhold

drømmer...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

kjæresten min sa idag til meg at han hadde hatt en drøm. han hadde drømt at han hadde hatt trekant med han, meg og min beste venninde. jeg ble så lei meg! jeg vet de har holdt på litt lenge før våres tid, men alikevel.. jeg har ganske dårlig selvtillig, og dette gjorde det ikke så veldig mye bedre. bestevenninden min er nemlig kjempe pen. slank, men former akkurat der de skla være. og med lyst langt hår. de fleste gutter snur seg etter henne... trengte bare å få sagt det, og kanskje få litt trøst. ble bare så utrolig lei meg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Kanskje du og din kjære skulle bli enige om hva slag drømmer man kan fortelle hverandre om, og hvilke man holder kjeft om. En sånn drøm, går helt klart inn under siste kategori.

Forstår godt at du ble lei deg, men prøv å tenk på at en drøm er bare en drøm. Den styrer man ikke. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HUFF!! Men uansett så skal du tenke på at det er du som er dama hans. Han har valgt deg og det var HAN, DEG og hun andre med i trekanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Ikke akkurat noe sjakktrekk å fortelle det. Kanskje han skulle tenkt seg litt bedre om å fortalt at han hadde syns det var spennende med en trekant, men ikke nødvendigvis nevnt venninnen din..... Men se ihvertfall litt positivt på det, har delte en fantasi med deg, det viser ihvertfall at han stoler på deg.

Du skal ikke ha noe komplekser for at du syns venninna di er flottere enn deg osv, han er jo tross alt sammen med deg, og ikke en annen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt en del som for å høre om det finnes interesse hos kjæresten for en fantasi de har, at de da sier at de drømte det. Liksom for å sjekke reaksjon hos kjæresten i stedet for å spørre rett ut om hun kunne tenkt seg til å prøve det.

Og hvis det virkelig var en drøm, var det liten vits i å fortelle dette ettersom slikt kan være sårende ja.

Men jeg syns ikke du skal uroe deg uansett, er en grunn til at de to ikke er sammen, men at det er deg han har valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...