Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kanskje dumt spørsmål, men jeg lurer på om det finnes mye farlige, ville dyr på øyene i Hellas? Skal dit for første gang i sommer, og tørr ikke utforske øya for meg selv hvis det finnes skumle dyr der 😅 

Har veldig lyst til å vandre rundt og kanskje finne perler av strender, men det er jo mye skog og fjell der, og jeg er redd for at det skal dukke opp dyr som ser på meg som en trussel for eksempel. 

Reiser med noen som ikke er så interessert i å utforske, så da blir jeg mest sannsynlig alene! 

Anonymkode: 709bc...fc6

Gjest Linaria
Skrevet

Nei. Det er ikke hoggorm der en gang.

AnonymBruker
Skrevet

På San Torini er det isbjørn på nordsiden, så alle turister må ta et kurs i geværskyting før de slipper inn i området. Heldigvis er isbjørnen så sky at den holder seg på avstand.

Kos har giftige sjøslanger, slike som går både på land og i vann, men de holder mest til på sørsiden av øya.

Ellers er det observert gule skorpioner på flere av de andre øyene, vær forsiktig!!!

Anonymkode: 16c65...b76

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sandviper, den er giftig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trasket i gresk natur i 12 år, det er ingenting å være redd for. Det finnes hoggormer, og det finnes skorpioner, men jeg har ennå til gode å se en eneste en, for de er veldig sky. 

Anonymkode: 60bf9...ffa

AnonymBruker
Skrevet

Takk for de seriøse svarene! 😊 Da har jeg med andre ord ingenting å være redd for da. 

Ts 

Anonymkode: 709bc...fc6

AnonymBruker
Skrevet

minotaurer.

Anonymkode: c2517...073

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...