AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 For 7 år (!!) siden møtte jeg en kjempe sjarmerende gutt i syden. Vi ble storm forelska, men var veldig unge og bodde langt fra hverandre å gjorde det slutt. Vi har i alle år egentlig snakket med hverandre av og på. Han har alltid vært en jeg ser på som min drømme mann. I en periode nå har vi snakket mye. Jeg dro til Oslo for å feire 17 mai, avtalte å møte han. Stor suksess å ble med han hjem. Når vi er sammen så er vi egentlig helt i vår egen boble, jeg er bare så innnmaarriii forelsket i han. Og det blir jeg hver gang jeg ser han. Dette har jeg selvsagt fortalt han ! Nå bor vi milevis fra hverandre, han er aldri så flink å holde kontakt på telefon. Hva gjør jeg for å bare ta han helt med storm ? Anonymkode: 66c9e...366
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Være deg selv og ikke hverken mer eller mindre eller spille noe på den ene eller andre måten. Send han morsomme linker helt random uten å forvente noe mer samtale. Ring han en gang i blandt å ha en avslappet samtale om alt og ingenting, få frem sider av deg han blir overrasket over, kanskje var du med på klatrekurs når du var liten eller har kjørt elbil og hatet det? Anonymkode: cf79e...3a8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå