AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Hvor stor er kuken i omkrets og lengde da den blir for stor eller ubehagelig? Anonymkode: 21293...6ca
Hjärtat Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Jeg tror grensa går her. Nå har det vært nok tråder om detta. 14
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Med lengde så trenger han egentlig bare være forsiktig med støtingen, så der går vel alt. For omkrets så begynner det å bli ubehagelig opp mot 17 cm Anonymkode: ffdbb...030 2
Ananas. Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Jeg synes grensa går lenge før man tar med seg målebånd i sengen for å sjekke hvilken størrelse man har med å gjøre.. 4
AnonymBruker 42 Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 58 minutter siden, Hjärtat skrev: Jeg tror grensa går her. Nå har det vært nok tråder om detta. Hei! Du må være ny her Jeg kan informere om at her på KG finnes det INGEN grenser hvor for mange penis-tråder som finnes/opprettes. Det er jeg ganske sikker på. Det er nesten litt sånn som filmen "inception" (om du har sett den) Spoiler Det finnes t.o.m penis-tråder i penis-trådene her skjønner du. 2
SlemUlv Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor er kuken i omkrets og lengde da den blir for stor eller ubehagelig? Anonymkode: 21293...6ca Det kommer an på hvor stor/vid/lang kvinnen er. Da kvinner varierer like mye nedentil som menn gjør. 2
Hjärtat Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 6 timer siden, Beeblebrox skrev: Hei! Du må være ny her Jeg kan informere om at her på KG finnes det INGEN grenser hvor for mange penis-tråder som finnes/opprettes. Det er jeg ganske sikker på. Det er nesten litt sånn som filmen "inception" (om du har sett den) Vis skjult innhold Det finnes t.o.m penis-tråder i penis-trådene her skjønner du. Å, neida! Har relativt lang fartstid her på KåGe, spesielt i denne underkategorien, men er ung og drømmende, uten skikkelig bakkekontakt, og tror jeg kan endre dette peniception-fenomenet med en enkel kommentar. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 13 timer siden, Hjärtat skrev: Å, neida! Har relativt lang fartstid her på KåGe, spesielt i denne underkategorien, men er ung og drømmende, uten skikkelig bakkekontakt, og tror jeg kan endre dette peniception-fenomenet med en enkel kommentar. Ja, det var nok litt vel ambisiøst å tro at det fantes en så enkel løsning på dette, men en kan jo alltids håpe! Ikke for å ødelegge din positive holdning, ungdommelige glød og optimisme, men denne karen som hva han snakker om! -There is a lot of penis-threads- Spoiler Spoiler
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 Det kommer an på fitta Anonymkode: 37f5e...06d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå