Gå til innhold

Han stilte meg et spørsmål, nå er jeg dritflau over svaret mitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Herregud blir kvalm og får sykt hjertebank bare av å tenke på dette. Dette skjedde for 3 uker siden, men likevel klarer jeg ikke glemme det!!!

Jeg var på fest og ville hjem, så jeg ringte broren min slik at han skulle hente meg. Vel på vei ut av festlokalet møtte jeg en gutt som jeg har en slags historie med... Siden han også skulle til parkeringsplassen gikk vi da sammen og snakket litt. Davi nærmet oss stilte han meg et spørsmål, og jeg svarte "ja", fordi spørreordet hans forvirra meg. Altså trodde jeg deg var et ja/ ek spm. Han stilte spørsmlålet på nytt, og så dumt på meg og jeg ble nesten stum og begynte etterpå å stamme. Fikk ikke gitt han et svar før vennene hans kom bort til oss og da sa jeg kjapt hadebra og fant bilen til broren min.

Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på det og er redd for å møte han igjen. Jeg dummer meg ut vær eneste gang jeg snakker med han og er kjempe flau, selvom det egnt. ikke er noe å være flau over...

Jeg har egentlig ikke følelser for han... Eller jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke har det... Har jo vært forelska før og da har følelsene mine vært ganske klare, men nå er det en slags blanding av spenning og tør jeg si hat? (Han har vært sykt drittsekk mot meg tidligere). Kan jo nevne at han er en litt sånn autoritetsperson, så det kan jo ha noe å gjøre med hva jeg føler.

Herregud føler meg kjempe dum, og er flau. Irriterer meg at jeg blir flau over små filleting, men nå blir jeg altså det da... 

Måttebare få det ut. Føler meg kjempe teit

Anonymkode: 731e6...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Haha, dette er som å lese om mitt eget tankesett. Det er helt forferdelig å overanalysere slikt i så lang tid, og jeg prøver å overbevise meg selv om at den andre parten ikke på langt nær tenker så mye på dette. Jeg vet ikke om jeg er helt overbevist enda. 

Anonymkode: f0c3b...f20

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette er som å lese om mitt eget tankesett. Det er helt forferdelig å overanalysere slikt i så lang tid, og jeg prøver å overbevise meg selv om at den andre parten ikke på langt nær tenker så mye på dette. Jeg vet ikke om jeg er helt overbevist enda. 

Anonymkode: f0c3b...f20

Dette er kanskje litt slemt, men jeg er evig glad for at jeg ikke er alene om å overanalysere slike ting. Det er et mareritt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slapp av. Tenk på alle ordene ham har hørt hver dag siden den dagen. Han tenker ikke på det en gang. 

Anonymkode: 9ba38...b8d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva spurte han om?

Anonymkode: d2fa3...01c

:plystre:
Det er ingen som har opplysningsplikt her. :plystre::danse: 

Anonymkode: 775a9...dd6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:plystre:
Det er ingen som har opplysningsplikt her. :plystre::danse: 

Anonymkode: 775a9...dd6

Det er sant, men det er jo vesentlig hva hun faktisk sa ja til her også.. Kanskje hun faktisk har grunn til å være dritflau enda..? :popcorn:

Mvh også nysgjerrig på hva han sa

Anonymkode: 71b64...693

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, mange av oss kvinner har en tendens til å overreagere og å tenke for mye på det. Det er som om vi har et ekstra lag med sterke, unødvendige følelser. Det er en svakhet vi har :fnise: Men om det hjelper, så er ikke menn flest som oss. De går ikke å tenker på slike ting i flere uker. Så han har nok helt sikkert ikke ofret mange tanker på din reaksjon.

Man er selv sin største kritiker. Husk det hver gang du angrer på noe eller har et lavt selvbilde!

Jeg er forresten også dritnysgjerrig på hva han spurte om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du tatt det opp med han nå, så skjønner han sikkert ikke hva du snakker om engang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe morsomt at dere spør hva han spurte om. Jeg har virkelig ingen anelse... Skjønner ikke engang hvorfor jeg sa "ja" nå når jeg tenker over det i ettertid. Var langt over midnatt og jeg var stuptrøtt etter å ha våkna klokka 06.00 på morgenen den dagen. Æsj nå kom jeg også på at jeg babla i vei om alt og ingenting og snakka sykt mye - Noe jeg ofte gjør når jeg blir nervøs. Stakkaren sa ikke så mye pga. meg som ikke klarte å holde kjeft

Herregud hva er galt med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dritflau over å ha svart "ja" på et spørsmål du ikke aner hva er? Og du har tenkt på dette i tre uker? Glem hele greia, det har garantert han gjort!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe morsomt at dere spør hva han spurte om. Jeg har virkelig ingen anelse... Skjønner ikke engang hvorfor jeg sa "ja" nå når jeg tenker over det i ettertid. Var langt over midnatt og jeg var stuptrøtt etter å ha våkna klokka 06.00 på morgenen den dagen. Æsj nå kom jeg også på at jeg babla i vei om alt og ingenting og snakka sykt mye - Noe jeg ofte gjør når jeg blir nervøs. Stakkaren sa ikke så mye pga. meg som ikke klarte å holde kjeft

Herregud hva er galt med meg

Må le litt. Jeg gjør på samme måte med han jeg er interessert i.... Sist gang vi gikk sammen etter fest, maste jeg så fælt at venninnen min sa etterpå at han ikke kom til ordet i det hele tatt.... I tillegg traff jeg han på tur, og han stoppet for å snakke og spurte om jeg var på tur.... mens jeg bare durte videre uten å svare på spørsmålet hans og mumlet "hyggelig å møte deg" i farten. Etterpå følte jeg meg sinnsykt dum, og tenker på om han synes jeg er helt rar.... Ja - så det gnager jeg på... Neste gang jeg møtte han, sa han såvidt hei.... Kanskje jeg fikk han til å føle seg dum også :ohmy:

Anonymkode: 9d157...a21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv å tenk at han enten er som deg, en som overanalyserer alt. Dermed vil han garantert tenke at dette/denne situasjonen er noe du også overanalyserer og tenker på i ettertid (hvis det var så "ille" at han la merke til det) og derfor skjønner han også hvordan dette er for deg, kjenner seg veldig igjen og tenker ikke lenger på det på en måte som gjør at du trenger å være flau nå i ettertid. Eller så er han ikke sånn som deg og har garantert glemt alt sammen nå. Og da kan du prøvde å slutte å tenke på det selv, siden han ikke gjør det.

Anonymkode: 0b972...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...