Briggs Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Hva syns dere kvinnfolk om menn som går med vesker? Og er det en forskjell på veskemannen bærer den i hånden, som en koffert, eller om han har den på skulderen, som et kvinnfolk? Og hvordan stiller det seg med tanke på stilen på vesken, er det visse vesketyper som er mer eller mindre egnet for menn, med tanke på utseende?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Jeg synes vel ikke så veldig mye hverken for eller imot menn med vesker. Jeg tenker vel at de har ting de skal ha med seg. Om de har det i sekk, en form for skulderveske eller koffert bryr jeg meg ikke så mye om. Det finnes jo mange råstilige herrevesker! Anonymkode: 973b7...b80 1
funginger Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Hvis de har en typ dameveske tenker jeg at de er en homse som er glad i vesker, har de en messenger tenker jeg at de skal til/fra jobb skole. En sånn liten messenger eller "manneveske" synes jeg ikke er særlig fint, da synes jeg heller sekk er et bedre valg. Eventuelt større lommer. 1
Gjest Mayana Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Hvis de bruker messenger tenker jeg at det er en som jobber i media, er hipster eller lignende. Hvis det er snakk om dameveske må jeg innrømme at jeg automatisk tenker at han heller over mot homofil ja, men helt rasjonelt vet jeg at dette ikke trenger å stemme.
Briggs Skrevet 20. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2017 Bæreinnretning har mye å si for førsteinntrykket, virker det som. Hvis man bruker Kiwi-pose så tenker alle noe om dette mennesket, det er ingen som tenker at det bare er tilfeldig. Når jeg gikk på skolen var jeg så fattig at jeg ikke hadde råd til bag, og måtte bruke plastpose til gymtøy. De andre syns det var morsomt å rive i stykker posen, så det gjentok seg hver uke.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Jeg tenker ikke noe særlig over det. Hovedsaklig at de trenger en plass å oppbevare tingene sine i Men ja, det er noen type vesker som er mer egnet for menn enn andre. En glittrende clutch ville jeg blitt noe overrasket over å se på en mann Anonymkode: 63cee...af7
LiseTV Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Bruker daglig veske. Manneveskene liker jeg ikke. Bruke mest ikkefeminime damevesker med mange små rom.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 På 21.5.2017 den 1.13, Briggs skrev: Bæreinnretning har mye å si for førsteinntrykket, virker det som. Hvis man bruker Kiwi-pose så tenker alle noe om dette mennesket, det er ingen som tenker at det bare er tilfeldig. Når jeg gikk på skolen var jeg så fattig at jeg ikke hadde råd til bag, og måtte bruke plastpose til gymtøy. De andre syns det var morsomt å rive i stykker posen, så det gjentok seg hver uke. Da jeg gikk på skolen brukte de fleste pose til gymtøyet så vi fikk stappet det nedi skolesekken uten at det tok for mye plass. Alt vi slapp å bære var topp. Men den gang hadde jo alle skolesekk. (90-tallet). Skulle jo bare ha t-skjorte, shorts og to par sokker oppi der uansett (var viktig med dobble sokker på av en eller annen grunn). Joggeskoa hadde vi på hele dagen Vesker til menn kan være veldig femi. Skulderrem er femi bestandig, om det ikke er en åpenbar sportsbag eller foretningsbag/ messenger og man alt drasser på en koffert. Anonymkode: 97646...84a
Gjest Peanut Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 På 20.5.2017 den 20.35, Briggs skrev: Hva syns dere kvinnfolk om menn som går med vesker? Og er det en forskjell på veskemannen bærer den i hånden, som en koffert, eller om han har den på skulderen, som et kvinnfolk? Og hvordan stiller det seg med tanke på stilen på vesken, er det visse vesketyper som er mer eller mindre egnet for menn, med tanke på utseende? Sånn type som sees her for eksempel kan være kjempefin synes jeg ^^, https://www.cambridgesatchel.com/en-gb/mens?gclid=CJyXq8Cai9QCFcKoGAodduUMjw&gclsrc=aw.ds
Hottrio Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 På 21.05.2017 den 1.13, AnonymBruker skrev: Jeg tenker ikke noe særlig over det. Hovedsaklig at de trenger en plass å oppbevare tingene sine i Men ja, det er noen type vesker som er mer egnet for menn enn andre. En glittrende clutch ville jeg blitt noe overrasket over å se på en mann Anonymkode: 63cee...af7 Har nettopp bestilt meg en glitrende clutch nå
Hottrio Skrevet 26. mai 2017 #11 Skrevet 26. mai 2017 På 21.05.2017 den 1.07, funginger skrev: Hvis de har en typ dameveske tenker jeg at de er en homse som er glad i vesker, har de en messenger tenker jeg at de skal til/fra jobb skole. En sånn liten messenger eller "manneveske" synes jeg ikke er særlig fint, da synes jeg heller sekk er et bedre valg. Eventuelt større lommer. Jeg liker å bruke dameveske/clutch, for da får jeg oppmerksomhet fra massevis av mannfolk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå