Gå til innhold

Lever som et barn. Voksen baby

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kunne du levd som barn og latt kjæreste/samboer vært en slags "forelder"? Som passet på deg og behandlet deg som et barn.. 😉 Så et program om en voksen jente som fant en som ville være far på internett som flyttet inn til henne. Hun lever som et barn..

Kjenner dere noen som lever slik eller noen annen måte?? 😊

Anonymkode: 38f2c...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror de fleste som lever slik, ikke forteller om det høyt. Det er såpass tabu, men jeg kunne godt ha prøvd det.

Anonymkode: e9108...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en tid for alt i livet, og voksne mennesker som lever som barn er degenererte og har mentale defekter.

Og de som påtar seg rollen som "voksen" i denne konteksten, er pedofile.

Anonymkode: 28b20...b2c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva legger du i å leve som et barn her? Hvis man ikke er psykisk utviklingshemmet så vil man vel klare å stelle seg selv f.eks?

Anonymkode: c95ed...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz

Lurer litt på hva du legger i å være et barn? Om det betyr og ikke ha noe ansvar, økonomisk eller ansvar for eget liv, la andre bestemme og bare flyte hen slik barn har mulighet til, så kunne jeg innimellom ønske det. Voksenlivet er slitsomt. Men så klart: Dette er bare noe jeg ønsker når jeg syns verden er vanskelig og bare ønsker å forsvinne fra alt ansvar og forpliktelser, og ikke noe jeg egentlig ønsker meg. 

Edit: Ser nå at dette er postet under "seksualitet" så da regner jeg med at det ikke handler om økonomisk ansvarsfraskrivelse :P

Om det er i en seksuell setting, så er svaret mitt nei - og: barn skal jo ikke ha sex, så dette blir bare feil. Feil på alle måter. 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere som driver med både ageplay, og abdl (adult baby). 
Men det er ikke min kink i det hele tatt.. 

Jeg er voksen, og vil bli behandlet som det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har sett dokumentarer om temaet, og det er ikke noe jeg kunne være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har de på seg bleie da? Og blir skiftet på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de på seg bleie da? Og blir skiftet på?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Ikke bleie og det men omsorgsmessig. 

Anonymkode: ae786...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du levd som barn og latt kjæreste/samboer vært en slags "forelder"? Som passet på deg og behandlet deg som et barn.. 😉 Så et program om en voksen jente som fant en som ville være far på internett som flyttet inn til henne. Hun lever som et barn..

Siden dette er postet under seksualforumet antar jeg at det er "age play" du beskriver. Det er mennesker som tenner på dette og ønsker å leve slik 24-7. 

Jeg kjenner ikke noen som lever slik eller tilsvarende. Dette er så pass tabubelagt at vi får høre fint lite om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er nok ikke seksuelt for alle som ønsker å være barn.. jeg er voksen, men fortsatt ung, og i gitte situasjoner(feks på rehabiliteringsplasser og sykehus, hvor jeg allerede er i en rolle hvor andre folk passer på meg) oppfører jeg meg veldig barnlig, og merker at folk rundt meg faktisk synes det er gøy, sier at jeg er søt og sånt.. kaller meg "veslemor" og "dattera mi", og koser og klemmer på meg.. det elsker jeg! Mulig de ser på meg som lettere tilbakestående, men tror ikke det, for innimellom de barnslige og uskyldige blikkene mine er jeg reflektert og voksen.. Ei sa at jeg minnet veldig om hennes 10 år gamle barnebarn, selv om jeg er voksen er jeg liksom så liten og uskyldig.. ikke fysisk da, er jo normalt lang til kvinne å være..:) Jeg tenner på ingen måte seksuelt på å oppføre meg som et barn, finne på sprell og skremme folk på barnslig vis, holde rundt bamsen min i senga... det bare gir meg en glede og en god varm kjærlighetsfølelse når folk er snille med meg og stryker på meg. Mulig jeg fikk for lite kos som barn, eller at jeg har et unormalt stort behov for varme og nærhet. Er i et langvarig forhold med samboeren, vi koser og stryker på hverandre når vi har tid, men det blir sikkert ikke nok. Merker behovet mitt for å være liten er større når jeg er litt manko på kjærlighet;p Han vet at jeg liker å være liten, at jeg har smokker under madrassen, tillater meg å bruke dem. Han vet nok også sikkert at jeg har bleier i klesskapet.. men vil ikke ta noen del i det. Og det er helt greit! Når vi har sex er jeg voksen på alle måter. Helt enig i at sex og barn(lig atferd) ikke hører sammen... men man kan være både abdl(jeg identifiserer meg mer som "little", og ikke baby) og voksen, jeg har et helt normalt voksenliv utenom, med utdanning og fast jobb... men jeg synes det er en berikelse å kunne slappe av ved å rømme litt til barndommen av og til.. selv uten noen som er "voksenperson" og passer på meg.. 

Anonymkode: 79fca...238

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2017 den 8.58, Coolaid skrev:

Siden dette er postet under seksualforumet antar jeg at det er "age play" du beskriver. Det er mennesker som tenner på dette og ønsker å leve slik 24-7. 

Jeg kjenner ikke noen som lever slik eller tilsvarende. Dette er så pass tabubelagt at vi får høre fint lite om det. 

Og med god grunn, når man leser denne tråden. Selv på forumer for kink er ageplay omdiskutert, selv om det er et kink med to voksne, informert samtykkende personer som forholder seg til hverandre som voksne, i en rollelek. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 20.5.2017 den 19.12, AnonymBruker skrev:

link?

Anonymkode: d36e5...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man tar den BDSM-testen som finnes på nettet, er jo noen av spørsmålene i den kategorien som det snakkes om her:

"I enjoy dressing or behaving like a child, or engaging in child-appropriate activities such as coloring in a coloring book or going to a playground"/"I have a thing for large age differences in sexual encounters or relationships"/"I find it adorable when my submissive acts or dresses childlike, or when they engage in childlike activities such as coloring in a coloring book or playing on a playground". En "Girl/Boy" er en underdanig som vil leve i et forhold med en "Daddy/Mommy", uten at "Daddy/Mommy" nødvendigvis er "pedofil". "Daddy/Mommy" er den dominante i et forhold. 

Men også, "I enjoy being kept as a pet: in a cage, eating out of a bowl, being petted/caressed, etc." "I enjoy playing or acting like a pet animal (dog, cat, pony...)" Det er jo folk som gjør dette og, selv om det ikke nødvendigvis er sex involvert. 

Jeg er ikke en del av dette, det er noe jeg fikk vite om etter å ha blitt kjent med en som er innenfor miljøet. Er begge med på det de gjør så synes jeg ikke at man kan fordømme folk. 

Anonymkode: 89cc6...449

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 20.5.2017 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Hvis kjæresten betalte alt av gjeld og regninger så ville ikke det vært noe problem. :nori:

Anonymkode: d867d...2e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er en ageplayer.

Dere har rett i veldig mye og jeg er positivt overrasket over mange av kommentarene :) 
Dessverre er det veldig tabu for mange, og det er nok litt av grunnen til at jeg prøver
å bidra i diskusjoner og slikt der jeg har mulighet, det virker i midlertidig som ageplay i
likhet med mange andre ting, alt fra homofili til BDSM and everything between blir mer
å mer akseptert, litt avhengig av nøyaktig hva vi prater om.

Jeg vil allikevel oppklare et par ting.

Ageplay er veldig individuelt, selv om man gjerne deler noen fellestrekk. Det handler jo da om at ageplayerne vil være yngre, noen har en fast alder, andre ikke. Selv er den lille i meg 4 år og hun heter Mia. For mange er det også viktig å ha noen til å passe på en hvis man har muligheten, jeg foretrekker å kalle mine "omsorgspersoner" mamma eller pappa (alt ettersom), men det er også individuelt.

Mens ageplay fungerer som det store paraplybegrepet, er ABDL også et sentralt ord:
AB= Adult Baby og DL= Diaper Lover (jeg går innunder begge, men det er fullt mulig å bare gå innunder en av dem)

Nei, alle bruker ikke bleier og/eller vil blir skiftet på, men jeg gjør det.
Nei, alle vil ikke ha det slik 24/7, jeg hadde aldri klart det, per i dag er det maks en helg
og selv da trenger jeg avbrekk som voksen, men vi er alle forskjellige.

Nei anonym bruker, vi er ikke degenererte og har mentale defekter. Selv er jeg student
og har planer om å begynne på universitetet om et par år, jeg har et sosialt liv, jeg er fornøyd,
og det virker som intelligensen og det mentale er som det skal.

Hva man legger i det er også forskjellig. For meg handler det om å bli passet på. Som liten er
jeg glad i leker, typ dokker, dukker eller tegnesaker. Det handler om å være trygg, å ha en annen
som tar ansvar for meg, å ligge i armene til noen mens de leser eventyr, og jeg liker også muligheten til
å ikke oppføre meg ved f. eks å tegne på veggene (om man reelt ikke vil ha veggene fult av fargestifter føyer jeg meg selvfølgelig). Alt av evt. regler og hva som er greit og ikke greit er noe man blir enige om på forhånd.

Jeg digger at den som passer på meg (aka den voksne) betaler alt, men
jeg deler gjerne på utgiftene, altså får han/hun penger til mat eller leker og sånn før vi går inn i rollespillet,
slik at jeg som liten ikke betaler for noe men samtidig har bidratt, hvis dere skjønner. Å dra frem
lommeboka som liten blir litt feil. Men nok en gang, vi er alle forskjellige og jeg kan bare snakke for meg selv.

Jeg føler heller ikke at det har noe med pedofili å gjøre, og denne antagelsen er nok det største tabuet for mange. For meg er ageplay hovedsakelig aseksuelt, men som brat (en underdanig rolle som ikke oppfører seg/følger regler ect) kan det dras over i BDSM verdenen. For meg er reglene typ. ikke tegn på vegger, ikke spis med fingrende osv. det er slik jeg vil ha det.

Men uavhengig av om det er seksuelt eller ikke så handler dette om to -eller flere- samtykkende voksne, og vi VIL at det skal foregå mellom samtykkende voksne fordi faktiske barn ikke intresserer oss. Dessverre finnes det sikkert pedofile blant oss også, men nevn en fetisj, yrke, samfunnsklasse eller lignede det ikke finnes pedofile blant. Jeg føler heldigvis ikke at majoriteteten er pedofile, verken jeg eller alle de jeg har snakket med er det, så vidt jeg vet.

Til slutt vil jeg legge til at det bare er å spørre om dere lurer på noe, så skal jeg svare så fort og godt jeg bare kan! :) 

Endret av side-cut
Setningsoppbygging/grammatikk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...