AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Dette startet som 2 stikk eller noe, klør mye, blitt bare verre, gutten min har hatt "stikkene" i 1 uke, idag ser det slik ut: begynner å bli bekymret for hva det kan være? Om det ikke blir bedre kommer jeg til å ta kontakt med lege, men vil høre litt med dere, noen som vet? Anonymkode: d3e42...34e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Fuglelopper? Jeg fikk mye av det som barn, og reagerte allergisk. Det klør noe inni h... og er større enn myggstikk. Har dere fuglekasse/fuglereir i nærheten av huset? Anonymkode: 8003d...1d3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Her ser du bilde av mitt ihjelklødde fugleloppebitt. Det klør noe grusomt - men ikke hele tiden av én eller annen grunn. Til gjengjeld har jeg hatt bitt som har klødd i opptil tre-fire uker. Akkurat nå har jeg faktisk 8-10 stk fra nederst på leggen til øverst på låret - de vandrer gjerne rundt og biter litt her og der inntil de ramler av. Hos meg får hevelsen gjerne diameter som en 50-øring. Det klør hyppigst de første dagene, så blir det skjeldnere. Aloe Vera kan lindre en del. Jeg har inntrykk av at kløanfallene varer kortere dersom jeg lar være å klø. Anonymkode: 961be...587
Britt Banditt Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Siden de er nederst på leggen tipper jeg fuglelopper. Veldig tid for det nå. Har dere katt? Har selv nettopp hatt 7 stikk bare nederst på ene leggen.
Lavendela Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Jeg ser slik ut ved myggstikk. Tåler det ikke 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå