Devana Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Noen som har prøvd enten fake Bake eller St. Tropez? Hva syntes dere om farge, resultat, skjolder, tørketid osv...?
femme fatale Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Jeg har kun prøvd fake bake, og denne er jeg utrolig fornøyd med! fargen blir veldig naturlig, og aldri skjoldete. den er ganske så klissete å ta på, og man skal ta på den om kvelden for så å dusje om morgenen for å få av overflødig farge. når man tar den på første gangen tenker man at dette kan da aldri gå bra, men det gjør det faktisk . eneste selvbruner jeg har prøvd som ikke gir skjolder.
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 Jeg har kjøpt ST for andre gang, og er kjempefornøyd. Første gang hadde jeg sprayen, men den var litt grisete i bruk. Nå har jeg skummet, og det gir kjempefin, ikke skjoldete, farge. FB har jeg ikke prøvd; hos meg vant ST kampen pga at de hadde mer i pakningen
Magica fra Tryll Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 Jeg har prøvd St.Tropez mousse, og den gav litt skjolder og lite farge på meg.
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 Husk at for at både ST og FB skal gi idiotsikkert resultat uten skjolder, MÅ man peele og smøre huden på forhånd. Jeg liker det at jeg kan klæsje på, og ikke få skjolder uansett. Eneste gang jeg har opplevd skjolder, var da jeg smurte inn ei venninne som ikke hadde forberedt huden godt nok.
CecilieB Skrevet 30. desember 2004 #6 Skrevet 30. desember 2004 Jeg har aldri forberedt huden på selvbruning. Har testet FakeBake, aldri blitt skjoldet, men den gir jo nesten ikke farge. Selv etter tre-fire omganger, er jeg nesten like bleik som vanlig om vinteren :evil:
Gjest Daniella_ Skrevet 31. desember 2004 #7 Skrevet 31. desember 2004 Jeg har aldri forberedt huden på selvbruning. Har testet FakeBake, aldri blitt skjoldet, men den gir jo nesten ikke farge. Selv etter tre-fire omganger, er jeg nesten like bleik som vanlig om vinteren :evil:' Sånn syns jeg st.tropez er :o Må ta på meg 4-5 lag før man får farge. Og den blir skjoldete. Men jeg bruker skummet og den tørker uberfort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå