Gå til innhold

Naken bilder

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva! Slikt trenger ikke en opplyst mann å få forklart.

Anonymkode: 5f7a7...9e6

Ooookay......

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at det ikke er lurt å vise eget ansikt. Derfor pleier jeg å photoshoppe inn ansiktet til ei jeg kjente tidligere.

Anonymkode: f7ad1...949

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva! Slikt trenger ikke en opplyst mann å få forklart.

Ooookay....

Gjest førstedamen
Skrevet

Bruk kamera uten nett. Vi bruker filmkamera og speilrefleks for nakenbilder her i huset. 

Skrevet
11 minutter siden, førstedamen skrev:

Bruk kamera uten nett. Vi bruker filmkamera og speilrefleks for nakenbilder her i huset. 

Men bilder kan også komme på avveie. De kan skannes, noe de fleste smarttelefoner kan gjøre på sekunder. 

Ta bare bilder du kan tåle at alle du kjenner ser og vet det er deg. 

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet
2 timer siden, stan skrev:

Men bilder kan også komme på avveie. De kan skannes, noe de fleste smarttelefoner kan gjøre på sekunder. 

Ta bare bilder du kan tåle at alle du kjenner ser og vet det er deg. 

Hvordan i alle dager skal noen få tak i mine bilder? Jeg legger de jo ikke ut i noen sky på nett. Hvordan mener du at disse skannes fra mitt gamle kamera og video med film i? Som ligger i en låst skuff på mitt soverom?

Folk gjør drøye ting bak lukkede dører hver dag. Man må bare gjøre det riktig. 

Skrevet

Kjæresten har tatt noen nakenbilder av meg med mobilkameraet sitt. De er tatt på stranda med fin kveldssol, og er ganske uskyldige. Det ville ikke plage meg om noen fikk se dem. Men jeg er nøye med å kryptere nakenbildene av henne.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Reg skrev:

Kjæresten har tatt noen nakenbilder av meg med mobilkameraet sitt. De er tatt på stranda med fin kveldssol, og er ganske uskyldige. Det ville ikke plage meg om noen fikk se dem. Men jeg er nøye med å kryptere nakenbildene av henne.

Du kan kryptere så mye du vil, men om du sender de noen steder, så er de ikke krypterte lenger.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, førstedamen skrev:

Hvordan i alle dager skal noen få tak i mine bilder? Jeg legger de jo ikke ut i noen sky på nett. Hvordan mener du at disse skannes fra mitt gamle kamera og video med film i? Som ligger i en låst skuff på mitt soverom?

Folk gjør drøye ting bak lukkede dører hver dag. Man må bare gjøre det riktig. 

Hvis bare du har tilgang til bildene er jo du trygg. Men den du har sex med må fortsatt stole på deg. Både nå og for all tid. Også etter at det er slutt mellom dere og du brenner av hevnlyst. 

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet
13 timer siden, stan skrev:

Hvis bare du har tilgang til bildene er jo du trygg. Men den du har sex med må fortsatt stole på deg. Både nå og for all tid. Også etter at det er slutt mellom dere og du brenner av hevnlyst. 

Jo men jeg er snart gift og ingen av oss er av den hevngjerrige typen, så det bekymrer jeg meg absolutt ikke for. 

Skrevet
1 time siden, førstedamen skrev:

Jo men jeg er snart gift og ingen av oss er av den hevngjerrige typen, så det bekymrer jeg meg absolutt ikke for. 

Det er jo fint for dere.

Men generelt er det noe man bør tenke på. 

Bilder kommer på avveie på grunn dårlig gjennomtenkt sikkerhet og på grunn av at "utro tjenere". 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
På 23.5.2017 den 23.46, Alterego666 skrev:

Forklar.

Fortell det til Anthony Weiner og hør hva han har å si om den saken.

AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2017 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt noen nakenbilder og sendt på snap og latt andre ta nakenbilder av meg. De finner jeg overalt på nettet nå. Om du ikke ønsker det så ikke gjør det. Jeg synes det er litt kult og deilig at menn ser på meg jeg.

Anonymkode: b8f1b...8a9

Hva er ditt navn, så jeg kan søke på deg? 😜

Anonymkode: c78e0...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...