AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Jeg testet den på Kicks men de hadde bare extra light, light og natural inne og jeg hadde egentlig lyst til å prøve fargen Fair. Light var bittelitt for lys og Fair skal visst være litt mørkere. Er det noen som har testet begge og vet om Fair er like gultonet som Light? Anonymkode: f01df...b2a
Persephone Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Etter min erfaring med Bobbi Brown er alle foundationene deres gultonet. Nå har jeg ikke prøvd akkurat denne foundationen da.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Tester Bobby Brown på dyr? Og inneholder den parabener eller andre skadelige ingredienser? Kunne tenkt med en foundation med spf 35 Det er mulig du ligger mellom disse fargene, jeg gjør det i noen merker. Det er ofte vanskelig å få til å passe helt, så hva med slike dråper : https://www.thebodyshop.no/sminke/hud-og-kinn/shade-adjusting-drops-lightening.html De er geniale Det som er kult er at du kan enten velge å gjøre foundation lysere eller mørkere så om du har feks en foundation som passer på vinteren men ikke på sommeren så tilsetter du bae noen dråper av den mørke fargen til den passer akkurat deg. Tror de lyse dråpene er best men du kan jo be om prøve på de. Kanskje kicks har noe tilsvarende men tviler egentlig for kicks er ikke kjent for å være frempå med nye inovative produkter akkurat. Anonymkode: a8628...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Tusen takk for svar og tips Bobbi Brown eies vel av Estee Lauder akkurat som MAC, så er dessverre ikke dyrevennlig. Anonymkode: f01df...b2a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Jeg har kun prøvd fargen Natural(passer meg når jeg er brunere om sommeren), og den er definitivt gultonet. Anonymkode: e4f97...a52
Persephone Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 På 21.5.2017 den 21.19, AnonymBruker skrev: Tester Bobby Brown på dyr? Og inneholder den parabener eller andre skadelige ingredienser? Kunne tenkt med en foundation med spf 35 Det er mulig du ligger mellom disse fargene, jeg gjør det i noen merker. Det er ofte vanskelig å få til å passe helt, så hva med slike dråper : https://www.thebodyshop.no/sminke/hud-og-kinn/shade-adjusting-drops-lightening.html De er geniale Det som er kult er at du kan enten velge å gjøre foundation lysere eller mørkere så om du har feks en foundation som passer på vinteren men ikke på sommeren så tilsetter du bae noen dråper av den mørke fargen til den passer akkurat deg. Tror de lyse dråpene er best men du kan jo be om prøve på de. Kanskje kicks har noe tilsvarende men tviler egentlig for kicks er ikke kjent for å være frempå med nye inovative produkter akkurat. Anonymkode: a8628...4a2 MAC sin Face and Body-foundation i fargen hvit gir akkurat det samme resultatet som de hvite dråpene til Body Shop, men du får en flaske på 120 ml til 350. Det er verdt det siden det går en del av den hvite om man bruker den hele tia. MAC tester jo på dyr, så jeg vil ikke tro at dette er et produkt du vil sette pris på, men det kan være TS vil gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå