Gå til innhold

Bilder av valpen min.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha en valp i slutten av juni og den er tre uker nå. Hvor vanlig er det å få bilder av valpen min fra oppdretteren? Jeg spurte henne om bilder av den da han var en uke og da fikk jeg to bilder av rumpa. :erter: Er det rart om jeg spør om flere bilder nå når den er tre uker? Er så redd for å mase og å plage oppdretteren altfor mye.

Anonymkode: 35c43...f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har full rett til å be om bilder og se fremgangen i veksten. Selvfølgelig. Det er et levende vesen som vokser og gror, og du skal sannsynligvis betale mange tusen for den. Det minste selgeren kan gjøre, er å gi deg noen stakkars bilder fra tid til annen.

Så send en forespørsel du. Og legg til "gode". "Kunne jeg få oversendt noen gode bilder av valpen min?" Så kanskje du ikke får nye bilder av rumpa på den :-)

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er helt vanlig, det er bare å spør etter bilder :)

AnonymBruker
Skrevet

Åh :( Jeg trodde det skulle være en tråd med bilder av valpen din!! 

Anonymkode: 5a823...db2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min oppdretter (katt da men kan vel sammenlignes) hadde en fast dag i uka hvor de tok bilder av alle i kullet, pent oppstilt alle sammen og noen bilder av hver enkelt. En annen oppdretter (hund) laget en gruppe på facebook for sine kjøpere hvor hun nesten daglig postet alt av filmer og bilder, da ikke pent oppstilt men alt fra en tullete video fra snap eller valpene som gjorde ugang :fnise:.

synes det er helt innafor å spørre om bilder, bare det ikke blir et daglig mas.

Anonymkode: 91802...4a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...