Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Sjokkert
Emne
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare humbug! Disse quickfixene funker dessverre kun på lommeboken.

Dyprens? I alle dager, hvem tror vel at noe kan gå så dypt inn i kroppen at den 'spiser' opp fettet! For noe tull og tøys!

Kosthold og aktivitet er veien for en sunn kropp.

Anonymkode: 4e3e5...998

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare humbug! Disse quickfixene funker dessverre kun på lommeboken.

Dyprens? I alle dager, hvem tror vel at noe kan gå så dypt inn i kroppen at den 'spiser' opp fettet! For noe tull og tøys!

Kosthold og aktivitet er veien for en sunn kropp.

Anonymkode: 4e3e5...998

Enig:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Den beste måten å tjene penger på, er å finne opp en sånn kjapp løsning på strammere kropp. 

Alle vil ha det, men alt for mange sliter med kosthold. 

Men aldri noen sinne har en eneste quick-fix funket. Aldri. Det eneste som fungerer, er å legge om kostholdet. Og trene så klart. Trene har man alltid godt av. Uansett. 

Anonymkode: 7a389...8f1

• Liker 2
Skrevet

Visse medikamenter kan føre til at en mister appetitten og dermed går raskere ned i vekt enn man vanligvis ville gjort, men disse er ikke ment for overvektspasienter(bortsett i fra Reductil, som jeg har hørt om).  

I dag har man ulike behandlinger som skal fryse(m.m.) bort fett, men det er omdiskutert hvor effektivt dette er. Nylig har en type injeksjon kommet på markedet, som skal eliminere bort fett ved injisering(dette gjøres hos godkjente behandlere naturligvis). Den brukes helst på mindre områder, som dobbelthaken, og det skal fungere etter noen behandlinger. Så, vi er på god vei mot å finne løsninger, men jeg vil si disse passer best for de som har "stubborn fat" noen steder - ikke de som er virkelig overvektige. Her må en langvarig livsstilsendring til. Det hadde jo vært genialt om man kunne bli behandlet med fett-eliminerende injeksjoner over hele kroppen uten å måtte løfte en finger, men jeg synes ikke det høres særlig sunt ut.

Verken kremer, teer eller andre lignende ting kan direkte hjelpe en ned i vekt. For noen kan det kanskje bidra med en placebo-effekt, slik at man også spiser mindre og dermed går ned mer i vekt. Men rent isolert gjør ikke disse produktene gjøre en døyt. Med så mange overvektige i verden, vet produsentene av disse produktene at det er et stort marked og mye penger å tjene - men jeg trodde folk visste såpass i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...