Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Den 8 houre kremen. Hva er den EGENTLIG til? Aldri fått med meg hva som er så bra med den jeg...
Brunhilde Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Den er vel bra til det meste? Helt uovertruffen når det gjelder å lindre tørre og såre lepper, det er ihvertfall helt sikkert.
Gjest gjest1 Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 Hva den _egentlig_ er til? Hester..? Mitt tips, prøv denne kremen FØR du kjøper! Den lukter død og fordervelse.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 funker den på arr også? Har dårlig grohud :-?
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 Jeg skjønner heller ikke hypen...Det er en blanding som har vært uforandret siden 30-tallet, og ting har vel forandret seg endel siden da? Ellers består den for det meste av mineralolje/vaselin og lanolin (fett fra ulla til sauen)...
Gjest Lea Skrevet 30. desember 2004 #6 Skrevet 30. desember 2004 Den er suveren til "ødelagt" hud i alle fall. Og leppepomaden er fantastisk (samme merke)
Gjest Virvel Skrevet 30. desember 2004 #7 Skrevet 30. desember 2004 Opprinnelig var den beregnet på hestebein, men den kan brukes til veldig mye rart. Lepper, tørre og sprukne flekker ellers på huden, på kviser, solbrent hud... Men den har, som allerede nevnt av andre, en noe spesiell lukt. Det er ikke noe du kliner på leppene dine hvis du har planer om å kysse noen, for å si det sånn!
Gjest gjest1 Skrevet 30. desember 2004 #8 Skrevet 30. desember 2004 Lukten er virkelig spesiell men da leppene mine var helt ødelagt her tidligere i vinter kjøpte jeg denne kremen og den fungerte kjempebra. Ikke er den avhengighetsdannende heller som mange leppepomader kan være. Her om dagen brant jeg meg på strykejernet. Smurte på litt krem om kvelden før jeg la meg og neste dag var det myyyyye bedre allerede. Så den har ihverfall funket for meg! Men - er enig i at det er ikke denne kremen du smører leppene med rett før du har tenkt å kysse typen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå