AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 De gangene jeg blir interessert i noen så synes jeg hele greia bare er forferdelig.. Å vente på meldinger, analysere alt de sier for å prøve å forstå om de er interessert i meg. Leke laidback når vi møtes, holde igjen meg selv for å ikke sende meldinger mellom det. Hvorfor er det så vondt? Jeg blir så usikker. Går rundt med angst og er nervøs hele tiden. Klarer ikke slappe av. Er det at jeg ikke er skapt for å møte noen, når jeg ikke klarer å takle den fasen? Hvordan skal jeg lære meg dette? Alle "spiller" jo, det er så slitsomt.. Anonymkode: 267fd...707 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Nei, det er ikke alle som "spiller", men det kan virke som om du bare trenger å lære deg å ta livet litt mer med ro, og å senke skuldrene litt når det kommer til forhold og forelskelse Og hvorfor skal du drive å holde deg selv tilbake fra å sende meldinger? Vil du sende så sender du (ved mindre det er snakk om ensidig 10 meldinger i timen). Anonymkode: 78626...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Haha kjenner meg så godt igjen. Det er pyton. Eneste fordelen er at man blir kvitt et par kilo før bikinisesongen Det enkleste er de gangene man går fra "hei" til "i et forhold" på to uker. Men easy come easy go. Så det funker ikke det heller Kos deg med sommerfuglfarmen i magen og angsten. Husk - enten går det bra eller så går det over Anonymkode: 84a2e...b84 3
Gjest making.a.mess Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg blir interessert i noen så synes jeg hele greia bare er forferdelig.. Å vente på meldinger, analysere alt de sier for å prøve å forstå om de er interessert i meg. Leke laidback når vi møtes, holde igjen meg selv for å ikke sende meldinger mellom det. Hvorfor er det så vondt? Jeg blir så usikker. Går rundt med angst og er nervøs hele tiden. Klarer ikke slappe av. Er det at jeg ikke er skapt for å møte noen, når jeg ikke klarer å takle den fasen? Hvordan skal jeg lære meg dette? Alle "spiller" jo, det er så slitsomt.. Anonymkode: 267fd...707 Det er jo bare første fase som er slik. Bit tenna sammen og tenk på fase to, der alt er hyggelig ( om man kommer så langt).
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 Gud, slik er jeg og. Det er DRITslitsomt å date, og i det hele tatt like noen. Er godt når det er godt, men angsten og overanalyseringen sniker på med en gang. Men det hjalp ganske mye etter at jeg sluttet å "stalke" på instagram 😅 Anonymkode: 52a18...bba 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Å herregud er det flere som meg? Jeg har opplevd å bli sjekket opp, på fester. Sikkert fordi de som drikker blir mer avslappet, i tillegg blir jeg mer imøtekommende, så fester var min arena før for å treffe nye dater/bekjente. Jeg ble aldri intressert. De få gangene jeg har blitt intressert, har jeg begynt å tenke hvordan jeg burde oppføre meg.. hvordan jeg skal fange oppmerksomheten hans! Den ene gangen jeg ble intressert i en som viste interesse, var de noe i veien for st vi kunne bli sammen. Er i han enda han hadde ikke dame eller noe slikt, men det var liksom ikke bare å begynne å date han her:( og jeg analyserer fremdeles om han fremdleles har følelser for meg, om han har truffet en ny:( jeg kan nemlig være veldig lenge betatt av en. For meg er ikke kjærlighet bare ligg, det er faktisk en som betyr noe for meg.. Anonymkode: 477ac...647 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #7 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gud, slik er jeg og. Det er DRITslitsomt å date, og i det hele tatt like noen. Er godt når det er godt, men angsten og overanalyseringen sniker på med en gang. Men det hjalp ganske mye etter at jeg sluttet å "stalke" på instagram 😅 Anonymkode: 52a18...bba Det å ikke stalke er et kjempegodt tips. Ikke sjekk aktiviteter på FB og Insta eller for Guds skyld aldri sjekke score på Snap ol. Eller prat om han til alle. Det er da man blir koko. Anonymkode: 84a2e...b84 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å ikke stalke er et kjempegodt tips. Ikke sjekk aktiviteter på FB og Insta eller for Guds skyld aldri sjekke score på Snap ol. Eller prat om han til alle. Det er da man blir koko. Anonymkode: 84a2e...b84 Jepp! Enkelt og greit. Anonymkode: 52a18...bba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå