AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Har pleid å kjøpe "grove rundstykker" til 25kr, men er rimelig lei av dem nå. Har har variert litt med "gourmetstykker" også, men de er litt dyre. De vakuumpakkede rundstykkene de har på rema syns jeg er gode. Problemet er at når jeg åpner pakken er jo ikke resten av rundstykkene vakuumpakkede lenger (spiser bare ett om gangen). Pakker jeg dem inn i plastpose holder de seg ikke. Går det an å fryse ned disse halvstekte vakuumpakkede rundstykkene? Er det egentlig noen forskjell på de og frosne, utenom pakningen? Anonymkode: dc494...8fe
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Prøv og smak. Jeg bruker ikke denntypen rundstykker, men de fleste typer brød og bakevarer lar seg fryse. Men noen har finere og mer følsomme smaksløker enn andre. Hvor du er på den skalaen må du bare prøbe ut selv. Anonymkode: 916b9...466
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøv og smak. Jeg bruker ikke denntypen rundstykker, men de fleste typer brød og bakevarer lar seg fryse. Men noen har finere og mer følsomme smaksløker enn andre. Hvor du er på den skalaen må du bare prøbe ut selv. Anonymkode: 916b9...466 Er der at jeg ikke liker brød som har vært fryst og tint (med mindre det er i brødrister, men har ikke brødrister).. får prøve, og heller investere i litt dyrere frosne rundstykker for å variere med de billige om det ikke funker. Er uansett rimeligere enn å kjøpe brød der jeg spiser to skiver og må kaste resten.. Anonymkode: dc494...8fe
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Fryser alltid ned sånne rundstykker når jeg kjøper det, og det fungerer fint det. For min del smaker de likt. Anonymkode: d0d5a...bff
Gjest Margit Spat Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 På 20.5.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev: Er der at jeg ikke liker brød som har vært fryst og tint (med mindre det er i brødrister, men har ikke brødrister).. får prøve, og heller investere i litt dyrere frosne rundstykker for å variere med de billige om det ikke funker. Er uansett rimeligere enn å kjøpe brød der jeg spiser to skiver og må kaste resten.. Anonymkode: dc494...8fe Først et økonomisk tips: du får kjøpt brødristere til 2-300 kroner. Du sparer raskt inn dette ved å kjøpe brød, skjære det opp i butikken og fryse ned skivene, sammenliknet med å kjøpe dyrere rundstykker. Så til det egentlige spørsmålet ditt: ja, det går fint an å fryse ned de vakumpakkede rundstykkene man får kjøpt i matbutikkene. I prinsippet er det minimal forskjell mellom disse og Hattings-rundstykkene fra frysedisken. Begge deler er halvstekte og må ferdigstekes før servering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå