AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Jeg har gått ned 10 kg siden i høst og på grunn av sykdom nesten bare sittet på sofaen. Og nå ser jeg at rumpa min henger litt og er blitt litt flat Det er jo overfladisk men jeg har så lyst til å få den strammere og fylle den litt mer. Det betyr mye for selvbildet mitt. Er 29 år og normal vektig om det spiller noen rolle. Er ikke godt trent for tiden! er det mulig å trene den "opp" igjen? Eller er det sånn at du må være skikkelig trent generelt? Noen gode råd om trening jeg kan begynne med hjemme? Jeg skal begynne å trene ellers åså så jeg tenker åså helse. På forhånd takk for svar! Anonymkode: 79a88...085
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Du må trene generelt. Masse bakkeløp, knebøy og hipthrust. Jeg blir kalt Kardashian pga ræva, så vet hva jeg snakker om Anonymkode: fc4f4...b98 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må trene generelt. Masse bakkeløp, knebøy og hipthrust. Jeg blir kalt Kardashian pga ræva, så vet hva jeg snakker om Anonymkode: fc4f4...b98 Så bra! men hvor mye trener du? Kan jeg ikke miste siste rest av rumpe fettet om jeg begynner å trene? Trente mye magen før og da ble fettet borte men jeg vil jo beholde det jeg har av rumpe Anonymkode: 79a88...085
sofie777 Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Tråden er ryddet for innlegg som kan føre til latterliggjøring sofie777, mod 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra! men hvor mye trener du? Kan jeg ikke miste siste rest av rumpe fettet om jeg begynner å trene? Trente mye magen før og da ble fettet borte men jeg vil jo beholde det jeg har av rumpe Anonymkode: 79a88...085 Jeg trener gjerne 5 dager i uka og har lange og tunge økter, men har trent i mange år. Man kan naturligvis ikke forvente å få flott kropp første uka. Det tar tid. Når du får mer muskler får du høyere forbrenning. Spis endel proteiner om du skal trene tung styrke. Anonymkode: fc4f4...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå