AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Sikkert noen som liker navle sex. Få en kuk i navlen. Eller finger. Anonymkode: d56fe...da5
GammelKaktus Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Herlighet, lærer fortsatt noe nytt jeg... Navlesex😂 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Herlighet, lærer fortsatt noe nytt jeg... Navlesex😂 Aldri prøvd det jeg.. Har hørt om navle fetish men ikke navlesex. 😁 Anonymkode: d56fe...da5
GammelKaktus Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aldri prøvd det jeg.. Har hørt om navle fetish men ikke navlesex. 😁 Anonymkode: d56fe...da5 Hehe, har ikke fått med meg at navle fetisj var noe heller jeg. 🤣 Godt at kg kan holde meg oppdatert... 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #7 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Hehe, har ikke fått med meg at navle fetisj var noe heller jeg. 🤣 Godt at kg kan holde meg oppdatert... Haha.. Jeg liker å bli kost rundt navlen, men ikke å bli "pult" i den. 😂 Anonymkode: d56fe...da5
Gjest Axl Rose Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert noen som liker navle sex. Få en kuk i navlen. Eller finger. Anonymkode: d56fe...da5 Må ha en veldig tynn kuk i så fall! Ellers finnes det de som kan bli utrolig opphisset av at navlen blir stimulert og slikket. Det kalles naval fetishization. Det er intens nok til å fremkalle orgasme faktisk. Endret 20. mai 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #9 Skrevet 20. mai 2017 Må nok det da ja. Får vell ikke en kjukk kuk i en navle. Anonymkode: d56fe...da5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #10 Skrevet 20. mai 2017 Hva med øret? Nesa? Mye rart en skal lese om gitt... Anonymkode: 83fe8...f42 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #11 Skrevet 20. mai 2017 Haha. Øresex.. Hmmmm. Har jeg aldri hørt om. 😁 Anonymkode: d56fe...da5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #12 Skrevet 20. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Navle sex? Anonymkode: d56fe...da5 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert noen som liker navle sex. Få en kuk i navlen. Eller finger. Anonymkode: d56fe...da5 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri prøvd det jeg.. Har hørt om navle fetish men ikke navlesex. 😁 Anonymkode: d56fe...da5 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha.. Jeg liker å bli kost rundt navlen, men ikke å bli "pult" i den. 😂 Anonymkode: d56fe...da5 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må nok det da ja. Får vell ikke en kjukk kuk i en navle. Anonymkode: d56fe...da5 Anonymkode: b069a...2bf
Navlemani Skrevet 7. april 2020 #13 Skrevet 7. april 2020 Noe som hendte da jeg var 14-15 år. Jeg og ei litt eldre jente var og badet . Akkurat da var vi alene. Vi kjente hverandre så vidt det var. Men vi plasket da rundt og hadde det moro. Jeg, som var flau for den utstående navlen min hadde linningen på badebuksa godt over beltestedet. Hun hadde heldekkende badedrakt så der var det lite å se. Da vi var ferdig med å plaske skulle vi sole oss. Da sier plutselig jenta; "Jeg vil da ha sol på kroppen" Så uten videre tok hun ned overdelen og blottla to bryster og en for meg sexy navle. Da sier hun plutselig: Skal ikke du sole navlen din. Så går hun bort til meg som står og nøler tar tak i badebuksa og trekker den ned så navlen kommer til syne. Jeg holder på å dø av sjenanse. Men det er bare starten. "Hei sann. synes du har utovernavle. Få kjenne". Og uten videre stakk hun pekefingeren forsiktig inn i navlen min. "Det er brokk, Har du hatt plaster på navlen din" Riktinok var jeg flau, men det var litt spennende og. Men så spurte hun om det var greit at hun solte seg naken. Som sagt så gjort. Hun kledde av seg og la seg til rette på et teppe for å nyte sola. Jeg kunne ikke noe for det, men jeg ble kåt av og se på henne. Da sa hun plutselig. "Du må se å få gjort noe med navlen din. Kom å kjenn på min. Slik skal navlen være. " Så la hun seg til rette på teppet og lot meg beføle navlen og mageskinnet rundt. Det var fryktlig flaut men og noe veldig opphissende også Hadde jeg skjønt hva jenta var ute etter hadde jeg nok tedd meg annerledes. Men jeg hadde null erfaring og var både kåt og skremt på en gang. For hun ser selvfølgelig at jeg har fått ståpikk og spør om jeg runker. Som løgn er , sier jeg nei. Da tar hun meg i skrittet med neven og spør om hun får lov til å runke meg. Da er begeret fullt og jeg rasper med meg eiendelene mine og stikker. Rømmer for livet! Hva som jenta sa da vi møttes etterpå forbigår jeg i stillhet.
Navlemani Skrevet 7. april 2020 #14 Skrevet 7. april 2020 Det er ikke bare bare å ha en sensitive navle. Dette skjedde for en drøy mannsalder siden. Jeg var i tenårene og skulle til kontroll av navlebrokket og om det måtte oopereres. Husker ikke detaljer, men det jeg skal fortelle står levende for meg den dag i dag. Selve undersøkelsen husker jeg lite av. Men legen hadde assistanse av en sjukepleierstudent som var i praksis og det ble spurt om jeg kunne stille navlen til disposisjon så hun fikk praksis i å diagnostisere et navlebrokk Jenta var pen hun, men fryktelig gammel. I alle fall minst 20 år. Jeg ble lagt på en benk med magen bar og hun trykket forsiktig på navlen. "Jo jeg kjenner brokket," husker jeg hun sa. Så slapp hun og hun konstaterte forbauset at navlen spratt ut igjen, så hun trykket på nytt og slapp og slik holdt hun på litt. Det var da "katastrofen" inntraff. Det var jo så fantastisk godt at noe litt nede på kroppen begynte å reagere. Jeg hadde ikke noe særlig klær på kroppen så det ble jo akk så synlig. Legen stod med ryggen til. Men hun så det garantert. Hun trykket et par ganger ekstra på navlen, sendte meg et strålende smil , takket pent for lånet av navlen og vekk var hun. Desverre så jeg henne aldri igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå