Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Min far har vært alvorlig syk og jeg måtte dra til hjemlandet mitt. Var der i 5 måneder. Pleide alltid å få mensen etter 30 dager men så lenge jeg var i hjemlandet mitt har mensen aldri kommet på tide. Alltid vært 2-3 uker forsinket. Jeg tror været der hadde mye å si. Det var 45 grader der.

Sist hadde jeg mensen 4 mai. Hadde samleie 10 mai og 12 mai. Startet på primolut 18 mai for at mensen skal bli regelmessig som før. Dagen etter fikk jeg feber. Temperaturen ligger på 102 F. Har nå hatt feber i 24 timer. Har gått på primolut før også men aldri hatt feber. Feber står ikke på bivirkninger heller

Burde jeg dra til legevakten?

Anonymkode: 7c053...c43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke å være noen sammenheng mellom feber og primolut. Kanskje du ganske enkelt holder på å bli syk på samme tid. Men du kan jo alltids ringe Legevakten å spørre. Man skal alltid ringe legevakten før man drar dit, så lenge man er i stand til det, slik at de kan avgjøre om det er nødvendig eller ikke at man kommer inn. 

Anonymkode: c4258...dba

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke å være noen sammenheng mellom feber og primolut. Kanskje du ganske enkelt holder på å bli syk på samme tid. Men du kan jo alltids ringe Legevakten å spørre. Man skal alltid ringe legevakten før man drar dit, så lenge man er i stand til det, slik at de kan avgjøre om det er nødvendig eller ikke at man kommer inn. 

Anonymkode: c4258...dba

Jeg har aldri hatt feber ellers. Tror jeg fikk feber etter 12-13 år

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Min far har vært alvorlig syk og jeg måtte dra til hjemlandet mitt. Var der i 5 måneder. Pleide alltid å få mensen etter 30 dager men så lenge jeg var i hjemlandet mitt har mensen aldri kommet på tide. Alltid vært 2-3 uker forsinket. Jeg tror været der hadde mye å si. Det var 45 grader der.

Sist hadde jeg mensen 4 mai. Hadde samleie 10 mai og 12 mai. Startet på primolut 18 mai for at mensen skal bli regelmessig som før. Dagen etter fikk jeg feber. Temperaturen ligger på 102 F. Har nå hatt feber i 24 timer. Har gått på primolut før også men aldri hatt feber. Feber står ikke på bivirkninger heller

Burde jeg dra til legevakten?

Har du hatt ubeskyttet sex, så skal ikke primolut brukes til å forskyve eller regulere mensen med. Les på felleskatalogen.no og kontakt lege dersom du føler deg dårlig med feber. Du kan jo ha fått nmed deg hjem noen smittsomme sykdommer fra varmere strøk og ha feber av den grunn.

Anonymkode: 12f30...c88

AnonymBruker
Skrevet

Dytter

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på do istad og urinen var knall gul. Har mer utflod enn vanlig

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...