Gjest Herr Heftig Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 I dag var jeg å butikken, hvor de var så dumme selge jorbær per beger. Og da var det selvfølgelig en kunde som tok poser rundt to begere og helte to andre begere oppå. Fikk halv pris hun. Hitler hadde rett. Undermennesker finnes. Men det handler ikke om religion, etnisitet, kjønn eller klasse. Det handler om hvor frekk man tillater seg å være.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Enig, men du skulle sagt i fra til henne og betjeningen. Det er jo tyveri. Anonymkode: 2cb84...675
Forundret.. Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Og så sa du ingenting? Hadde spilt dum og spurt personen i kassa om jeg også fikk lov til å gjøre det samme jeg. 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 10 minutter siden, Herr Heftig skrev: I dag var jeg å butikken, hvor de var så dumme selge jorbær per beger. Og da var det selvfølgelig en kunde som tok poser rundt to begere og helte to andre begere oppå. Fikk halv pris hun. Hitler hadde rett. Undermennesker finnes. Men det handler ikke om religion, etnisitet, kjønn eller klasse. Det handler om hvor frekk man tillater seg å være. Alle mennesker er undermennesker i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, Aragorn II Elessar skrev: Alle mennesker er undermennesker i mine øyne. Du også? Anonymkode: 51b65...6ff
Skay Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Da skulle du sagt i fra til en ansatt om det. Du er med på kriminaliteten om du bare observerer, men ikke gjør noe. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. mai 2017 #7 Skrevet 20. mai 2017 Du skulle ha sagt noe, det der er tyveri.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du også? Anonymkode: 51b65...6ff Nei jeg er overmenneske alle andre er undermennesker.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #9 Skrevet 20. mai 2017 14 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Nei jeg er overmenneske alle andre er undermennesker. Du er en liten tissefant. Anonymkode: b4d38...293 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 20. mai 2017 #10 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er en liten tissefant. Anonymkode: b4d38...293 Takk
Z.Z Skrevet 20. mai 2017 #11 Skrevet 20. mai 2017 Det var alt du klarte å hoste opp i ekte SV-ånd? At vi ironisk ser på andre folk som undermennesker på bakgrunn av denne banale hendelsen? Ja, slik kan det gå når man misforstår den helhetlige problemstillingen. Det er det du gjør med denne tråden, mens du vet veldig godt innerst inne hva som var dine egne tanker og mål. Problemene vil hope seg opp, både økonomisk og sosialt, selv om du er en idealist. Det hjelper på ingen måte skandinavers fremtid. Svært uærlig, uavhengig om dette var postet på skråblikk. Du får tommel ned fra meg, uten at jeg i det hele tatt forstod hva som skulle være problemet og du nektet selv å irettesette denne personen. Manipulering kommer i mange former, og du er en av dem som er mer enn villige. Formuler problemstillingen på en annen måte neste gang så kanskje jeg lutter øre. Kompromiss, eller konflikt? Peace or war?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #12 Skrevet 20. mai 2017 6 timer siden, Aragorn II Elessar skrev: Takk Ingen årsak. Anonymkode: b4d38...293
Simbyxor Skrevet 20. mai 2017 #13 Skrevet 20. mai 2017 Og de ansatte så ikke at det var 40 jordbær utenfor kurvene, i posen?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #14 Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, Z.Z skrev: Det var alt du klarte å hoste opp i ekte SV-ånd? At vi ironisk ser på andre folk som undermennesker på bakgrunn av denne banale hendelsen? Ja, slik kan det gå når man misforstår den helhetlige problemstillingen. Det er det du gjør med denne tråden, mens du vet veldig godt innerst inne hva som var dine egne tanker og mål. Problemene vil hope seg opp, både økonomisk og sosialt, selv om du er en idealist. Det hjelper på ingen måte skandinavers fremtid. Svært uærlig, uavhengig om dette var postet på skråblikk. Du får tommel ned fra meg, uten at jeg i det hele tatt forstod hva som skulle være problemet og du nektet selv å irettesette denne personen. Manipulering kommer i mange former, og du er en av dem som er mer enn villige. Formuler problemstillingen på en annen måte neste gang så kanskje jeg lutter øre. Kompromiss, eller konflikt? Peace or war? Du la veldig mye i HI Anonymkode: 8df0c...f7d
Z.Z Skrevet 20. mai 2017 #15 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du la veldig mye i HI Anonymkode: 8df0c...f7d Jeg er klar over det, men du kjenner kanskje ikke historien til brukeren helt og fullt? Peace and love, og unngåelse av undermennesker som unnskyldning. Det holder ikke lenger.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #16 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Jeg er klar over det, men du kjenner kanskje ikke historien til brukeren helt og fullt? Peace and love, og unngåelse av undermennesker som unnskyldning. Det holder ikke lenger. Ha nå litt humor og ikke ta alt så seriøst Anonymkode: 8df0c...f7d
Z.Z Skrevet 20. mai 2017 #17 Skrevet 20. mai 2017 (endret) På 21.5.2017 den 0.37, AnonymBruker skrev: Ha nå litt humor og ikke ta alt så seriøst Anonymkode: 8df0c...f7d Selvfølgelig, men med en alvorlig undertone. Endret 22. mai 2017 av Z.Z
Honey Dew Skrevet 21. mai 2017 #18 Skrevet 21. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er en liten tissefant. Anonymkode: b4d38...293 Bedre å være liten og søt enn stor og stygg
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #19 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, Honey Dew skrev: Bedre å være liten og søt enn stor og stygg Anonymkode: b4d38...293
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #20 Skrevet 21. mai 2017 Har erfaring med dette, da jeg jobbet en periode i butikk. Det vi endte opp med å gjøre var å veie alle jordbærbegerne i kassen for å være sikker på at de veide sånn ca. det som var annonsert. Erfaringsmessig plukker de fleste med seg et par ekstra jordbær fra begerne rundt. Det viktigste i butikken der jeg jobbet var at ingen skulle få mindre enn antall gram som var annonsert. Hvis begeret til kunden veide mindre enn det som var annonsert hadde vi et jordbærbeger bak kassen som vi brukte til å legge på et par bær ekstra. Men må si jeg aldri opplevde noen som kom med et beger som veide det dobbelte. Anonymkode: baa96...3ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå