Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #1 Del Skrevet 29. desember 2004 Endelig positiv eggløsningstest idag!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 29. desember 2004 #2 Del Skrevet 29. desember 2004 gratulere! håper dere lykkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. desember 2004 #3 Del Skrevet 30. desember 2004 Lykke til! Håper sexen er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #4 Del Skrevet 30. desember 2004 Lykke til! Håper sexen er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. desember 2004 #5 Del Skrevet 30. desember 2004 Lykke til!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #6 Del Skrevet 3. januar 2005 Æsj, dagen etter den positive EL-testen begynte jeg med småblødninger. Disse har fortsatt hver dag. Da er det vel intet håp for en positiv graviditetstest denne gangen heller. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. januar 2005 #7 Del Skrevet 3. januar 2005 det var leit å høre :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #8 Del Skrevet 6. januar 2005 Æsj, dagen etter den positive EL-testen begynte jeg med småblødninger. Disse har fortsatt hver dag. Da er det vel intet håp for en positiv graviditetstest denne gangen heller. :-( Fortsatt små, små blødninger. Vet ikke helt når IKM-dagen er, fordi syklusene har vært så ustabile lenge, men tror det er iløpet av de neste dagene. Regner med at jeg tester til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #9 Del Skrevet 11. januar 2005 du kan ha det, selv om du er gravid! er noe som heter festeblødninger også! tro du er gravid jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #10 Del Skrevet 11. januar 2005 du kan ha det' date=' selv om du er gravid! er noe som heter festeblødninger også! tro du er gravid jeg! [/quote'] Var nok desverre ikke det, mensen kom idag, med full styrke. Men da vet jeg iallefall sånn ca. når eggløsning er - og det hjelper kanskje neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå