Capricae Skrevet 20. mai 2017 #1 Del Skrevet 20. mai 2017 Hei! Jeg lurer på om noen av dere kan dele noen tips i denne tråden; jeg trenger hjelp til å skaffe venner eller bekjente i voksen alder. Nå er jeg tjue og jeg har ingen kontakter i det hele tatt; bortsett fra eldre menn som vil ligge med meg :'D (lol). Må jeg skaffe jobb for å få kontakter? Koster det penger å entre nattklubber? Hvor mye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 20. mai 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg setter pris på om noen deler erfaringer eller gir meg ideer. Det er som forventet, vanskelig å møte nye folk alene uten noen kontakter i voksen alder; det er mye lettere i barnehagen og barneskolen haha. Dette er litt trist, men det er ikke tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mai 2017 Hadde vært herlig om noen kunne svart; jeg trenger virkelig komme meg ut (selv om jeg fryser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Del Skrevet 24. mai 2017 Litt vanskeleg å gje deg gode råd utan å vite meir om deg! Kva brukar du dagane dine til? Kor bur du i landet? Det kjem jo også an på kva type folk du sjølv likar? Anonymkode: 2cbbd...137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakk Skrevet 24. mai 2017 #5 Del Skrevet 24. mai 2017 Studerer du, har du studert, har du tenkt til å studere? På studie vil du nok få venner. Hvis du er bare 20 kan du kanskje begynne på folkehøgskole, det sies jo at du vil få venner for livet der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #6 Del Skrevet 24. mai 2017 På 24.5.2017 den 23.09, Krakk skrev: Studerer du, har du studert, har du tenkt til å studere? På studie vil du nok få venner. Hvis du er bare 20 kan du kanskje begynne på folkehøgskole, det sies jo at du vil få venner for livet der. Folkehøgskule er ein knall ide! Anonymkode: 2cbbd...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #7 Del Skrevet 24. mai 2017 På 20.5.2017 den 13.09, VesleÅkki skrev: Hei! Jeg lurer på om noen av dere kan dele noen tips i denne tråden; jeg trenger hjelp til å skaffe venner eller bekjente i voksen alder. Nå er jeg tjue og jeg har ingen kontakter i det hele tatt; bortsett fra eldre menn som vil ligge med meg :'D (lol). Må jeg skaffe jobb for å få kontakter? Koster det penger å entre nattklubber? Hvor mye? Hei TS! Word of advice: Du får ingen venner på nattklubb. Du får heller ingen venner fra eldre menn som vil ligge med deg. Hva med folkehøyskole? Jobb? Studier? Anonymkode: 2cbbd...137 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Del Skrevet 25. mai 2017 Hvor bor du? Selv har jeg utvidet bekjentskaper med folk via Facebook grupper i samme by. Var igjennom et brudd før jul og mistet da en del av mitt nettverk... Anonymkode: 56ae5...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 31. mai 2017 På 24.5.2017 den 23.09, Krakk skrev: Studerer du, har du studert, har du tenkt til å studere? På studie vil du nok få venner. Hvis du er bare 20 kan du kanskje begynne på folkehøgskole, det sies jo at du vil få venner for livet der. På 24.5.2017 den 23.18, AnonymBruker skrev: Hei TS! Word of advice: Du får ingen venner på nattklubb. Du får heller ingen venner fra eldre menn som vil ligge med deg. Hva med folkehøyskole? Jobb? Studier? Anonymkode: 2cbbd...137 Jeg har sluttet med utdanning det er ikke noe jeg vil drive med. :/ Sliter med EUP og OCD-symptomer og så har jeg en feil med ansiktet så det er vanskelig å holde på venner. Er flink til å lese kroppsspråk så vet lett om noen ikke liker meg, men det er frustrerende å kommunisere med den personligheten jeg har. Jeg er bekymret og tror jeg trenger hjelp. Føler meg utstøtt og avvist av store grupper, spesielt jevnaldrende og skolene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Del Skrevet 31. mai 2017 http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Anonymkode: 30aa3...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 31. mai 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Anonymkode: 30aa3...d50 Takk for dette; jeg var ikke klar over at kvinneguiden hadde det emne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå