AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Hva er greia med Champagne frokoster og champagne lunsjer? Har noen bekjente som stadig poster på instagram at de har det. Hva er liksom greia? Champagne til frokost og lunch? Anonymkode: 8b498...4df
Salka Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Skal vel flotte seg og vise/late som de har mye penger. Det er så utrolig teit.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 10 minutter siden, Salka skrev: Skal vel flotte seg og vise/late som de har mye penger. Det er så utrolig teit. Jupp. Vi kaller det bare frokost og lunsj vi Anonymkode: 5f8b5...5d4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jupp. Vi kaller det bare frokost og lunsj vi Anonymkode: 5f8b5...5d4 Det er frokost og lunsj hvor man drikker Champagne. Anonymkode: 30349...ccc
Skadeskutt Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Synes også det er teit. Søstra mi gjør det på 17 mai. Også går de vel ut småfulle for å delta på dagen. Men er sikkert en artig tradisjon når man uansett ikke har barn og kanskje ikke like mye å gjøre den dagen. Ikke vet jeg, men nasjonaldagen ble langt travlere da jeg fikk barn.
exictence Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med Champagne frokoster og champagne lunsjer? Har noen bekjente som stadig poster på instagram at de har det. Hva er liksom greia? Champagne til frokost og lunch? Anonymkode: 8b498...4df Hvorfor ikke dele det som dele noe annet? De om det. Koselig å se at andre hygger seg. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 17 timer siden, Salka skrev: Skal vel flotte seg og vise/late som de har mye penger. Det er så utrolig teit. Det var mitt inntrykk når jeg var ung og dømmende også. Nå vet jeg heldigvis at man kan få champagne til 170,- litt mer enn den billigste vinen, at champagne faktisk gir en mye hyggeligere rus enn både øl, vin og sprit, smaker mye bedre gjør det også, og å poste bilder av at man hygger seg med venner er høyst normalt uavhengig av aktivitet eller setting Anonymkode: e35f1...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med Champagne frokoster og champagne lunsjer? Har noen bekjente som stadig poster på instagram at de har det. Hva er liksom greia? Champagne til frokost og lunch? Anonymkode: 8b498...4df I mine ører høres de ut som fyllinger. Anonymkode: 76713...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå